Fachbereich: Departamento de Electrónica e Computación

Fakultät: Escola Técnica Superior de Enxeñaría

Einzigartiges Zentrum: Centro de Investigación en Tecnoloxías Intelixentes (CITIUS)

Bereich: Informatik und künstliche Intelligenz

Forschungsgruppe: Grupo de Sistemas Intelixentes

Email: josemaria.alonso.moral@usc.es

Persönliche Website: https://citius.gal/team/jose-maria-alonso-moral

Doktor von der Universidad Politécnica de Madrid mit der Dissertation Interpretable fuzzy systems modeling with cooperation between expert and induced knowledge (Modelado de sistemas borrosos interpretables con cooperación entre conocimiento experto e inducido) 2007. unter der Leitung von Dr. Luis Magdalena Layos.

Enxeñeiro Superior en Telecomunicacións pola Universidade Politécnica de Madrid (UPM) dende o 2003. Doutor pola mesma universidade dende 2007, coa máxima cualificación (Sobresaliente Cum Laude) e mención de Doutoramento Europeo. Actualmente, investigador "Ramón y Cajal" (RYC-2016-19802) no CiTIUS-USC.