Departamento: Departamento de Bioquímica y Biología Molecular

Facultad: Facultad de Ciencias

Agrupación estratégica de I+D+i: Agrupación Estratégica en Gestión y Producción sostenible de Biorrecursos (BioReDes)

Área: Bioquímica y Biología Molecular

Grupo de investigación: Laboratorio de Referencia de Escherichia coli (LREC)

Email: saskia.flament@usc.es

Doctora por la Universidade de Santiago de Compostela con la tesis Molecular Characterization of Extended-Spectrum beta-Lactamase-Producing Escherichia coli and Clones Causing Extraintestinal Infections in Humans. Animals as Reservoir of High-Risk E. coli Clones Pathogenic for Humans 2021. Dirigida por Dr. Jorge Blanco Álvarez.

Doctora por la Universidade de Santiago de Compostela con la tesis Molecular characterization of extended-spectrum β-lactamase-producing escherichia coli and clones causing extraintestinal infections in humans. Animals as reservoir of high-risk e. Coli clones pathogenic for humans 2021. Dirigida por Dr. Jorge Blanco Álvarez.