O alumnado de educación primaria e o patrimoniorepresentacions sociais e conflitos patrimoniais
ISSN: 1132-8932
Ano de publicación: 2024
Título do exemplar: Patrimonio e Educación
Número: 89
Páxinas: 24-27
Tipo: Artigo
Outras publicacións en: Revista galega de educación
Resumo
Preséntanse resultados dunha investigación sobre as representacións sociais dunha mostra de alumnado de primaria da cidade de Santiago sobre o patrimonio. A perspectiva tradicional, centrada na antigüidade e a monumentalidade dos bens patrimoniais é hexemónica, pero tamén está presente unha perspectiva simbólico-identitaria con máis posibilidades educativas. Fanse suxestións para unha educación patrimonial orientada á cidadanía democrática.
Referencias bibliográficas
- Abric, J. C. (Dir.) (2021). Prácticas sociales y representaciones. Ediciones Coyoacán.
- Conde, J. e Armas, X. (2019). Representaciones sociales del alumnado de educación primaria sobre el patrimonio. Estudio por medio de la asociación de palabras. Revista Interuniversitaria de Formación del Profesorado, 94 (33.2), 187-201.
- Darian, K. e Pascoe, C. (Eds.) (2013). Children, childhood, and cultural heritage. Routledge.
- Estepa, J. e Martín, M. (2020). Heritage in Conflict: A Way to Educate in a Critical and Participative Citizenship. En Handbook of Research on Citizenship and Heritage Education (pp. 43-55). IGI Global.
- Fontal, O. e Ibáñez, A. (2017). La investigación en educación patrimonial. Evolución y estado actual a través del análisis de indicadores de alto impacto. Revista de Educación, 375, 184-214. https://doi.org/10.4438/1988-592X-RE-2016-375-340
- Fontal, O. (Coord.) (2020). Cómo educar en el patrimonio. Comunidad de Madrid.
- Moscovici (2020). Social Representations: Explorations in Social Psychology. Polity Press.