Educación y conciliación para la equidad

  1. María Belén CABALLO VILLAR
  2. Rita GRADAÍLLE PERNAS
Revista:
Pedagogía social: revista interuniversitaria

ISSN: 1139-1723

Ano de publicación: 2023

Título do exemplar: Educación y conciliación para la equidad

Número: 43

Páxinas: 9-12

Tipo: Artigo

DOI: 10.7179/PSRI_2023.43.00 DIALNET GOOGLE SCHOLAR lock_openDialnet editor

Outras publicacións en: Pedagogía social: revista interuniversitaria

Obxectivos de Desenvolvemento Sustentable

Referencias bibliográficas

  • Araújo, E. y Duque, A. (eds.) (2012). Os tempos sociais e o mundo contemporâneo. Um debate para as ciências sociais e humanas. Universidade do Minho: Centro de Estudos de Comunicação e Sociedade / Centro de Investigação em Ciências Sociais.
  • Aristegui, I. y Silvestre, M. (2012). El ocio como valor en la sociedad actual. Arbor, 754, 283-291.
  • Ayuso, L. (2019). Nuevas imágenes del cambio familiar en España. Revista Española de Sociología, 28(2), 269-287.
  • Buxarrais, M. R. y Escudero, A. (2014). Ocio en familia: una estrategia para promover la corresponsabilidad en la familia. En M. R. Buxarrais y M. Bruguet (coords.), La conciliación familiar, laboral, social y personal: una cuestión ética (pp. 105-128). Universitat de Barcelona.
  • Caballo, M. B., Caride, J. A. y Meira, P. (2011). El tiempo como contexto y pretexto educativo en la sociedad red. Educación Social. Revista de intervención socioeducativa, 47, 11-24.
  • Caballo, M. B., Gradaílle, R. y Merelas, T. (2012). Servicios socioeducativos y corresponsabilidad en la conciliación de los tiempos familiares: situación de la infancia en la Galicia urbana. Pedagogía Social. Revista interuniversitaria, 20, 179-202.
  • Canet, L., Grisolía, C. y Querol, R. (2006). Nuevos tiempos, nuevos usos y nuevas tecnologías. Ajuntament de Barcelona.
  • Caride, J. A. (2012). Lo que el tiempo educa: el ocio como construcción pedagógica y social. Arbor, 754, 301-313.
  • Caride, J. A. (2018). Lo que el tiempo esconde, o cuando lo social necesita de la Pedagogía. Pedagogía Social. Revista Interuniversitaria, 32, 17-29.
  • Caride, J. A., Caballo, M. B. y Gradaílle, R. (2020). Tiempos, educación y ocio en una sociedad de redes. Octaedro. https://doi.org/10.36006/16264
  • Caride, J. A., Gradaílle, R. y Caballo, M. B. (2015). De la Pedagogía Social como educación, a la Educación Social como Pedagogía. Perfiles educativos, 37(148), 4-11.
  • Cuenca, M. (2009). Vivencia del ocio en familia. Monitor educador, 132, 16-17.
  • Cuenca, M. (2014). Ocio valioso. Universidad de Deusto.
  • Domínguez-Serrano, M. y Pérez, A. (2021). ¿Cómo incorporar el análisis de los tiempos en la infancia?. Una revisión metodológica. Sociedad e Infancias, 5(1), 41-55.
  • Durán, M. A. y Rogero, J. (2009). La investigación sobre los usos del tiempo. CIS.
  • Fraguela, R., Lorenzo, J. J. y Varela, L. (2011). Escuela, familias y ocio en la conciliación de los tiempos cotidianos de la infancia. Revista de Investigación Educativa, 29(2), 429-446.
  • Gómez, A. y Calderón, D. (2022). El ocio digital de la población adolescente. Centro Reina Sofia, Fundación FAD y Fundación La Caixa.
  • Gradaílle, R. y Varela, L. (2018). Recursos comunitarios y medidas de conciliación de las familias del alumnado de Educación Primaria en Galicia. OBETS. Revista de Ciencias Sociales, 13(1), 69-92.
  • Lundqvist, K. I. (2019) El tiempo como construcción social: la organización de las sociedades a través del uso y medición del tiempo [Tesis de Licenciatura, Universidad del Salvador]. https://racimo.usal.edu.ar/id/eprint/7371
  • Maganto, J. M., Etxeberría, J. y Porcel, A. (2010). La corresponsabilidad entre los miembros de la familia como factor de conciliación. Educatio Siglo XXI, 28(1), 69-84.
  • Martínez, R. y Caballo, M. B. (2022). Educar el ocio en la sociedad apresurada: El Ocio Valioso como horizonte. Revista Ciencias Pedagógicas e Innovación, 10(2), 159-169. https://doi.org/10.26423/rcpi.v10i2.448
  • Maroñas, A., Martínez, R. y Gradaílle, R. (2019). Educación del ocio en y con la comunidad. Aportes desde la pedagogía social. Perfiles educativos, 41(163), 111-126.
  • Meil, G. (2006). Padres e hijos en la España actual. Fundación “La Caixa”.
  • Morán, C. y Cruz, L. (2011). Vida cotidiana, tiempos escolares y derechos de la infancia. Educación Social, 47, 84-94.
  • Teijeiro, Y., Vila-Couñago, E. y Gradaílle, R. (2021). Conciliación y confinamiento con hijos/as con necesidades específicas de apoyo educativo: el rol materno. Prisma social, 33, 94-118.
  • Varela, L., Varela, L. y Lorenzo, J. J. (2016). La escuela y la conciliación de los tiempos cotidianos de las familias del alumnado de Educación Primaria en Galicia. Bordón. Revista de Pedagogía, 68(4), 179-194.