Climántica na innovación Erasmus+ 2021-2023

  1. Francisco Soñora Luna
  2. Antonio García Vinuesa
Revista:
Revista galega de educación

ISSN: 1132-8932

Ano de publicación: 2022

Título do exemplar: Emerxencia climática e educación

Número: 84

Páxinas: 36-39

Tipo: Artigo

Outras publicacións en: Revista galega de educación

Resumo

Preténdese mostrar as últimas fases na traxectoria do proxecto Climántica desde a súa creación ata a actualidade na que se ten materializado en dous proxectos Erasmus+ de innovación derivados do propio proxecto, que resultaron seleccionados co nº 1 polo Servizo Español para a Internacionalización do Ensino (2021-2023) nas dúas liñas pedagóxicas que identificou Erasmus + para superar barreiras pedagóxicas da COVID-19.

Referencias bibliográficas

  • European Commission, Directorate-General for Education, Youth, Sport and Culture, (2022). Data collection and analysis of Erasmus+ projects : focus on education for environmental sustainability: final report, https://data.europa.eu/doi/10.2766/769204
  • Schleicher, A. (2020). The Impact of COVID-19 on Education: Insights from" Education at a Glance 2020". OECD Publishing.
  • Sóñora Luna, F. (2010). Climántica.org, portal de educación para el cambio climático. Educación Química, 21(1), 88–92. https://doi.org/10.1016/s0187-893x(18)30078-8
  • Sóñora Luna, F., e García-Vinuesa, A. (2020). Climántica: un proyecto pedagógico-social y de educación ambiental en la lucha contra el cambio climático. Pedagogia Social Revista Interuniversitaria, 36, 63–79. https://doi.org/10.7179/psri_2020.36.04
  • Sóñora Luna, F., Alonso-Méndez, A., e García-Vinuesa, A. (2019). Respuestas juveniles al cambio climático desde los campus de Climántica. Innovación educativa, 29, 5–26. https://doi.org/10.15304/ie.29.6341
  • Sóñora Luna, F., Fernández Suárez, E., Barañano Carrión, C., e Alonso-Méndez, A. (2019). Investigación de Ecoloxía Escolar nunha pradaría de Zostera nolteii. Innovación educativa, 29, 27–43. https://doi.org/10.15304/ie.29.6342
  • Sóñora-Luna, F., e Alonso-Méndez, A. (2018). Ocean Under Global Change: From Science to School. International Journal of Environmental and Science Education.