Santos-Rego, M.A., Lorenzo-Moledo, M., y Miguez-Salina, G. (2022). Fondos de conocimiento familiar e intervención educativa. Madrid: Narcea. 141 pp. ISBN: 9788427728820
Revista:
Revista de educación
ISSN: 0034-8082
Ano de publicación: 2022
Número: 397
Páxinas: 386-388
Tipo: Recensión
Outras publicacións en: Revista de educación
Indicadores
JCR (Journal Impact Factor)
(Valores previstos, calculados en base ao último indicador recollido, ano 2.021)- Ano 2021
- Factor de impacto da revista: 1.217
- Factor de impacto sen autocitas: 1.145
- Article influence score: 0.434
- Cuartil maior: Q4
- Área: EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH Cuartil: Q4 Posición na área: 231/270 (Edición: SSCI)
SCImago Journal Rank
- Ano 2022
- Impacto SJR da revista: 0.345
- Cuartil maior: Q3
- Área: Education Cuartil: Q3 Posición na área: 761/1438
Índice Dialnet de Revistas
(Valores previstos, calculados en base ao último indicador recollido, ano 2.021)- Ano 2021
- Factor de impacto da revista: 1,520
- Ámbito: EDUCACIÓN Cuartil: C1 Posición no ámbito: 18/228
CIRC
- Ciencias Sociais: B
Scopus CiteScore
(Valores previstos, calculados en base ao último indicador recollido, ano 2.021)- Ano 2021
- CiteScore da revista: 1.7
- Área: Education Percentil: 51
Journal Citation Indicator (JCI)
(Valores previstos, calculados en base ao último indicador recollido, ano 2.021)- Ano 2021
- JCI da revista: 0.35
- Cuartil maior: Q3
- Área: EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH Cuartil: Q3 Posición na área: 527/743