Quality signalling and assurance of fish products from a consumer point of view

  1. Rodríguez Salvador, Beatriz
Dirixida por:
  1. Domingo Calvo Dopico Director

Universidade de defensa: Universidade da Coruña

Fecha de defensa: 25 de xuño de 2021

Tribunal:
  1. Francisco José Sarabia Sánchez Presidente/a
  2. Estefanía Mourelle Secretario/a
  3. Geir Sogn-Grundvag Vogal

Tipo: Tese

Teseo: 665553 DIALNET lock_openRUC editor

Resumo

As etiquetas corrixen as asimetrías de información e axudan aos produtores a diferenciar os seus produtos. Non obstante, a etiquetaxe non garante que os alimentos sexan seguros, de boa calidade e auténticos. Co obxectivo de satisfacer as demandas dos consumidores de información fiable e relevante e garantías, introducíronse diferentes iniciativas de rastrexabilidade. Para transmitir información de maneira eficiente aos consumidores, garantir a viabilidade da rastrexabilidade e implementar estratexias de diferenciación, é necesario comprender as súas percepcións. O propósito desta tese é investigar a sinalización e o aseguramento da calidade dos produtos pesqueiros desde o punto de vista do consumidor. Os resultados indican que a maioría dos consumidores buscan e están dispostos a pagar máis por peixe de maior calidade. As etiquetas e a súa información son importantes para os consumidores non só como fontes de información senón tamén para identificar produtos de maior calidade. O coñecemento dos consumidores sobre a rastrexabilidade é baixo, o que pode actuar como barreira á súa aceptación. Unha vez informados, os consumidores consideran necesaria a súa implementación. Con todo, a maioría deles non están dispostos a pagar máis por produtos pesqueiros rastrexables. Os resultados desta tese teñen implicacións para autoridades e produtores.