El Burnout de los profesores de enseñanza secundaria : una realidad a examen

  1. M.C. Pardiñas
  2. E. Villardefrancos
  3. M.J. Santiago
  4. L. Mirón
  5. J.M. Otero-López 1
  6. C. Castro
  7. D. Ponte
  1. 1 Universidade de Santiago de Compostela
    info

    Universidade de Santiago de Compostela

    Santiago de Compostela, España

    ROR https://ror.org/030eybx10

Revista:
Infocop online

ISSN: 1886-1385

Ano de publicación: 2010

Tipo: Artigo

Outras publicacións en: Infocop online

Referencias bibliográficas

  • Otero-López, J.M., Castro, C., Villardefrancos, E. y Santiago, M.J. (2009). Job dissatisfaction and burnout in secondary school teachers: Student´s disruptive behaviour and conflict management examined. European Journal of Education and Psychology, 2, 99-111.
  • Otero-López, J.M., Santiago, M.J., Castro, C., Pardiñas, M.C., Mirón, L. y Ponte, D. (2006). Estrés laboral y burnout en profesores de Enseñanza Secundaria. Santiago de Compostela: Servicio de Publicaciones e Intercambio Científico.
  • Otero-López, J.M., Castro, C., Santiago, M.J. y Villardefrancos, E. (2010). Exploring stress, burnout and job dissatisfaction in secondary school teachers. International Journal of Psychology and Psychological Therapy, 10, 107-123.
  • Otero-López, J.M., Santiago, M.J., Godás, A., Castro, C., Villardefrancos, E. y Ponte, D. (2008). An integrative approach to burnout in secondary school teachers: Examining the role of students´ disruptive behavior an disciplinary issues. International Journal of Psychology and Psychological Therapy, 8, 259-270.