Doña Emilia, en cartella obra de Pardo Bazán en escenarios y pantallas

  1. José Manuel González Herrán 1
  1. 1 Universidade de Santiago de Compostela
    info

    Universidade de Santiago de Compostela

    Santiago de Compostela, España

    ROR https://ror.org/030eybx10

Revista:
Ínsula: revista de letras y ciencias humanas

ISSN: 0020-4536

Ano de publicación: 2021

Título do exemplar: Emilia Pardo Bazán o la pasión por escribir

Número: 893

Páxinas: 36-40

Tipo: Artigo

Outras publicacións en: Ínsula: revista de letras y ciencias humanas

Referencias bibliográficas

  • BECERRA, C. (2008). <"El indulto", un cuento de Emilia Pardo Bazán y la lectura fílmica de Sáenz de Heredia», en «Emilia Pardo Bazán y las artes del espectáculo». Actas del IV Simposio, J. M. González Herrán, C. Patiño Eirín y E. Penas Varela (eds.), A Coruña: Casa-Museo Emilia Pardo Bazán, pp. 47-62.
  • BUSSI, G. y OZORES MARCHESI, J. (2017). «La Tribuna: Drama musical en tres actos: Música de Gabriel Bussi, libretto de Javier Ozores Marchesi, basado en la novela de Emilia Pardo Bazán LaTribuna», La Tribuna. Cadernos de Estudos da Casa Museo Emilia Pardo Bazán, n. 0 12, pp. 199-242; accesible en: http://revistalatribuna.gal/index. php/TRlBUNA/ article/view/260/284
  • CARBALLAL, P. (2015). El teatro de Emilia Pardo Bazán. Datos para su historia escénica y para su recepción critica. Tesis doutoramento Universidade A Coruña; accesible en: https://core.ac.uk/download/pdf/61915127.pdf
  • CASTRO DE PAZ, J. L. (2003), «Duelo y melancolía, o el amor perdido de Gaspar de Montenegro (La sirena negra, Carlos Serrano de Osma, 1947)», Arbor, n.º 686, p. 327-337; versión corregida y actualizada en «Duelo y melancolía. Emilia Pardo Bazán en el cine de la posguerra española», en «Emilia Pardo Bazán y las artes del espectáculo». Actas del IV Simposio, J. M. González Herrán, C. Patiño Eirín y E. Penas Varela (eds.): A Coruña: Casa-Museo Emilia Pardo Bazán, pp. 35-42.
  • COSTA VILLAVERDE, E. (2007). «Los Pazos de Ulloa: Pardo Bazán from novel to Screen», en Film and Film Culture. Special lssue: Transformation and Transference .Vol. 4. University of Ulster and Waterford Institute of Technology, Cork. UK and Ireland. pp. 68-75.
  • FERNANDEZ FERNANDEZ, L. M. (1997). «Pardo Bazán ye! cinematógrafo de los primeros tiempos», en Estudios sobre Emilia Pardo Bazán. In Memoriam Maurice Hemingway, J. M. González Herrán (ed.), Santiago de Compostela: Universidade-Consorcio de Santiago, pp. 97-112.
  • FREIRE LÓPEZ, A.M. (2014). «El otro teatro de Emilia Pardo Bazán», Signa, n. 0 23, pp. 413-427; accesible en: http://revistas.uned.es/ index.php/signa/article/view/11741/11188
  • GONZÁLEZ HERRAN, J. M. (2004). «Los Pazos de Ulloa, de Emilia Pardo Bazán y Gonzalo Suárez: un comentario de textos», en El cine de Gonzalo Suárez, C. Becerra ( ed.), Pontevedra: Mirabel Editorial, pp. 143-155.
  • GONZÁLEZ HERRAN, J. M. (2007). «Pilar Miró adapta a la televisión un cuento de Emilia Pardo Bazán: de «Por el arte» (1891) a Ópera en Marineda (1974)», en Las mujeres y los espacios fronterizos, M. A. Millán Muñío y C. Peña Ardid (eds.), Zaragoza: Prensas Universitarias de Zaragoza, pp. 71-87.
  • GONZÁLEZ HERRAN, J. M. (2012-2013). «Otro cuento de Emila Pardo Bazán en la pantalla: El regreso (1975), de Rovira-Beleta, versión para TVE de «La resucitada»». La Tribuna. Cadernos de Estudios da Casa Museo Emilia Pardo Bazán, n. 0 9, pp. 235-240; accesible en: http:// revistalatribuna.gal/index. php/TRlB UNA/ article/view/ 8/216
  • GONZÁLEZ HERRAN, J. M. (2017). «Más sobre El regreso (1975), de Francisco Rovira-Beleta: versión filmada del cuento «"La resucitada" (1908), de Emilia Pardo Bazán», La Tribuna. Cadernos de Estudios da Casa Museo Emilia Pardo Bazán, n. 0 12, pp. 175-186; accesible en: http:// revistalatribuna.gal/index.php/TRIBUNA/article/view/253/268
  • GONZÁLEZ HERRAN, J. M. (2020a). «Los Pazos de Ulloa - La Madre Naturaleza, de Emilia Pardo Bazán: del libro (1886-1887) a la televisión (1985)», Siglo Diecinueve (Literatura Hispánica), n. 0 26, Sección monográfica: Homenaje a Maryellen Bieder, pp. 87-104.
  • GONZÁLEZ HERRAN, J. M. (2020b). «El final de Los Pazos de Ulloa, en la novela de Emilia Pardo Bazán (1886) y en la serie de televisión de Gonzalo Suárez (1985)», Revista 2i: Estudos De Identidade e lntermedialidade, vol. 2, n. 0 1: Literatura e Televisao: Novas narrativas/ Ficroes Transmédia, pp. 103-113; edición electrónica, accesible en: https://revistas.uminho.pt/index.php/2i/article/view/2504
  • HERRERA, J. (2005). «Emilia Pardo Bazán y el cine», Archivos de la Filmoteca (Valencia) / Revista de Estudios Históricos sobre la Imagen, n. 0 51, pp. 142-147, 179.
  • HERRERO FIGUEROA, A. (2004). «Pardo Bazán e o cinema. Los Pazos de Ulloa, hipertexto», en Estudos sobre Emilia Pardo Bazán e recompilación de dispersos, Lugo: Servicio de Publicaciones, Diputación Provincial; accesible en: http://www.cervantesvirtual.com/ portales/ escritoras_ espanolas/ obra-visor/ estudos-sobre-emilia-pardo-bazn-e-recompilacin-de-dispersos-0/html/
  • HUESO, Á. L. (1988). Catálogo del cine español. Películas de ficción 1941-1950, volumen F-4, Madrid: Cátedra-Filmoteca Española.
  • PARDO BAZÁN, E. (2010). Teatro Completo, ed. Montserrat Ribao Pereira, Madrid: Akal.
  • PARDO BAZÁN, E. (2016). Perder y salir ganando: comedia en tres jornadas y en verso, ed. Dolores Thion Soriano-Mollá. Santander: Sociedad Menéndez Pelayo, Fundación Lázaro Galdiano.
  • PENAS VARELA, E. (2003), Clarín, crítico de Emilia Pardo Bazán, Santiago de Compostela: Universidade.
  • RIBAO PEREIRA, M. (1998). «Tres textos dramáticos inéditos de Emilia Pardo Bazán», Moenia: Revista lucense de lingüística & literatura,n.04, pp. 153-167.
  • RIBAO PEREIRA, M. (2000 y 2001). «El Mariscal Pedro Pardo, drama inédito de Emilia Pardo Bazán», Madrygal, n. 0 3, pp. 75-92; n. 0 4, pp. 112-126.
  • THION SORIANO-MOLLA, D. (2016). «La historia como pretexto. Perder y salir ganando, una comedia inédita de Emilia Pardo Bazán», en La historia en la literatura española del siglo XIX, J. M. González Herrán, M. L. Sotelo Vázquez, M. Cristina Carbonell, H. Gold, D. Thion Soriano-Mollá, B. Ripoll Sintes, J. Cáliz Montes (eds.), Barcelona: Edicions de la Universitat de Barcelona, pp. 619-630. http://diposit.ub.edu/ dspace/handle/2445/172597