Internet e comercio electrónico

  1. JOSÉ DÍEZ DE CASTRO 1
  2. FERNANDO MIRANDA TORRADO 1
  1. 1 Universidade de Santiago de Compostela
    info

    Universidade de Santiago de Compostela

    Santiago de Compostela, España

    ROR https://ror.org/030eybx10

Revista:
Revista galega de economía: Publicación Interdisciplinar da Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais

ISSN: 1132-2799

Ano de publicación: 2001

Título do exemplar: A empresa galega ante o século XXI

Volume: 10

Número: 2

Páxinas: 335-340

Tipo: Artigo

Outras publicacións en: Revista galega de economía: Publicación Interdisciplinar da Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais

Referencias bibliográficas

  • AECE (2001): Comercio electrónico en España AECE 2001. Ventas al consumidor B2C. (http://www.aece.org/docs/3.pdf).
  • AGRAWAL, V.; ARJONA, L.D.; LEMMENS, R. (2001): “El camino hacia la exuberancia racional”, Gestión de Negocios, vol. 2, núm. 4, pp. 62-71. ALBENDÍN MOYA, J.J. (2001): Marketing en Internet. Oviedo: Septem.
  • COMMUNAUTÉS EUROPÉENNES (2000): Observatoire européen des PME. Sixième rapport. Luxemburgo: Office des Publications Officielles des Communautés Européennes.
  • COMMUNAUTÉS EUROPÉENNES (2001): L’emploi en Europe 2000. Luxemburgo: Office des Publications Officielles des Communautés Européennes.
  • INE (2001): Utilización del comercio electrónico en el comercio al por menor. 2º trimestre de 2001. (http://www.ine.es/inebase/cgi/um).
  • RODRÍGUEZ DEL BOSQUE, I.; HERRERO CRESPO, A. (2001): “Comercio en la red. ¿Oportunidad comercial o espejismo empresarial?”, Distribución y Consumo, ano 11, núm. 55, (decembro-xaneiro), pp. 11-23.