Internet e comercio electrónico
-
1
Universidade de Santiago de Compostela
info
ISSN: 1132-2799
Ano de publicación: 2001
Título do exemplar: A empresa galega ante o século XXI
Volume: 10
Número: 2
Páxinas: 335-340
Tipo: Artigo
Outras publicacións en: Revista galega de economía: Publicación Interdisciplinar da Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais
Referencias bibliográficas
- AECE (2001): Comercio electrónico en España AECE 2001. Ventas al consumidor B2C. (http://www.aece.org/docs/3.pdf).
- AGRAWAL, V.; ARJONA, L.D.; LEMMENS, R. (2001): “El camino hacia la exuberancia racional”, Gestión de Negocios, vol. 2, núm. 4, pp. 62-71. ALBENDÍN MOYA, J.J. (2001): Marketing en Internet. Oviedo: Septem.
- COMMUNAUTÉS EUROPÉENNES (2000): Observatoire européen des PME. Sixième rapport. Luxemburgo: Office des Publications Officielles des Communautés Européennes.
- COMMUNAUTÉS EUROPÉENNES (2001): L’emploi en Europe 2000. Luxemburgo: Office des Publications Officielles des Communautés Européennes.
- INE (2001): Utilización del comercio electrónico en el comercio al por menor. 2º trimestre de 2001. (http://www.ine.es/inebase/cgi/um).
- RODRÍGUEZ DEL BOSQUE, I.; HERRERO CRESPO, A. (2001): “Comercio en la red. ¿Oportunidad comercial o espejismo empresarial?”, Distribución y Consumo, ano 11, núm. 55, (decembro-xaneiro), pp. 11-23.