Innovacións na formación inicial e continua dos mestres e mestras en Galicia no primeiro terzo do século XXa atención á educación especial

  1. Porto Ucha, Anxo Serafín
Revista:
Innovación educativa

ISSN: 1130-8656

Ano de publicación: 2011

Número: 21

Páxinas: 261-276

Tipo: Artigo

Outras publicacións en: Innovación educativa

Referencias bibliográficas

  • CostA RiCo, A. (1996). A reforma da educación (1906-1936). Sada – A Coruña: Ediciós do Castro.
  • De GAbRieL, N. (1993). Historia de la profesión docente en España. En Nóvoa, A. e Ruíz Berrio, J. (Eds.). A História da Educação em Espanha e Portugal. Investigações e actividades. Lisboa: Sociedade Portuguesa de Ciências da Educação, 137-156.
  • De GuzmáN, m. (1986). Vida y muerte de las Escuelas Normales. Barcelona: PPU. FieRRo bARDAJí, A. (2009). Jalones hacia una educación inclusiva: historia y memoria. En Berruezo Albéniz, R.: El largo camino hacia una educación inclusiva. Aportaciones desde la Historia de la Educación. Navarra: UPNA, Vol. III, 15-29.
  • MARCo LóPez, A. e PoRto uChA, A. s. (2000). A Escola Normal de Santiago de Compostela. De Escola Normal Superior a Escola Universitaria (1849-1996). Santiago de Compostela: Servizo de Publicacións e Intercambio Científico da Universidade de Santiago de Compostela.
  • MELCóN beLtRáN, J. (1992). La formación del profesorado en España (1837-1914). Madrid: MEC.
  • MoLeRo PiNtADo, A. e Pozo ANDRés, m. DeL m. (edit.) (1989). Un precedente histórico en la Formación Universitaria del Profesorado Español. Escuela de Estudios Superiores del Magisterio (1909-1932). Madrid: Departamento de Educación de la Universidad de Alcalá de Henares.
  • PoRto uChA, A. s. (1994). A Escola Normal de Pontevedra (1845-1940). Santiago de Compostela: Servizo de Publicacións da Universidade de Santiago de Compostela.
  • PoRto uChA, A. s. (2003). Historias de vida. O maxisterio pontevedrés na II República, Guerra Civil e Franquismo. Ponteareas: Alén Miño.
  • PoRto uChA, A. s. (2005). La Institución Libre de Enseñanza y la renovación pedagógica en Galicia. Sada A Coruña: Ediciós do Castro.
  • PoRto uChA, A. s. (2009). La Educación Especial en la formación de los maestros y maestras en el primer tercio del siglo XX. Algunos datos referidos a Galicia. En XV Coloquio de Historia de la Educación. Navarra: Universidad Pública de Navarra/SEDHE, T. I, 335-344.
  • PoRto uChA, A. s. e iGLesiAs sALvADo, J. L. (2008). A formación do maxisterio en Galicia. Perspectiva histórica, Revista Galega do Ensino, 54, 66-71.
  • PoRto uChA, A. s. e iGLesiAs sALvADo, J. L. (2010). La JAE y la formación del magisterio gallego: Profesores de Escuelas Normales, Inspectores y Maestros becados (1907-1936). En II Congreso Internacional La Junta para Ampliación de Estudios e Investigaciones Científicas en su Centenario. Madrid: Residencia de Estudiantes / MEC / Ministerio de Cultura t. II.
  • Pozo ANDRés, m. DeL m. e moLeRo PiNtADo, A. (1992). La Escuela de Estudios Superiores del Magisterio: Su contribución al estudio de la Educación Especial en España. En Molina García, S. (Coord.). La educación de los niños deficientes mentales en España. Análisis histórico a través de un hilo conductor. Madrid: CEPE, 37-71.
  • VAReLA, J. e oRteGA, F. (1984). El aprendiz de maestro. Madrid: MEC.