Novas metodoloxías docentes no dereito penalTwitter no ensino universitario da violencia de xénero

  1. Castro Corredoira, María 1
  1. 1 Universidade de Santiago de Compostela, Departamento de Dereito Público Especial e da Empresa
Libro:
(Re)construíndo o coñecemento: A Coruña, 14 de xuño de 2019
  1. López Díaz, Ana Jesús (ed. lit.)
  2. Gómez Suárez, Águeda (ed. lit.)
  3. Aguayo Lorenzo, Eva (ed. lit.)

Editorial: Universidade de Vigo ; Universidade da Coruña ; Universidad de Santiago de Compostela

ISBN: 978-84-9749-758-9

Ano de publicación: 2019

Páxinas: 335-344

Congreso: Xornada Universitaria Galega en Xénero (6. 2019. A Coruña)

Tipo: Achega congreso

Resumo

Na procura dunha efectiva aproximación do estudantado universitario á realidade da violencia contra a muller, é preciso elaborar un plan de traballo que suscite o seu interese pola materia. Co fin de fomentar o interese do alumnado do Graos en Dereito e en Criminoloxía pola formación específica en violencia de xénero, valorouse o emprego de redes sociais na metodoloxía docente. Para isto, levouse a cabo unha recopilación de información sobre as redes sociales que, na actualidade, gozan dun maior número de usuarios, en idades comprendidas entre os 18 e os 30 años. Con resultados obtidos, concluiuse o emprego da plataforma Twitter para formar ao alumnado dos Graos en Dereito e Criminoloxía, nos aspectos xurídico-penais da violencia contra a muller, dun xeito dinámico, que promovese a interacción entre o alumnado, o seu interese polos coñecementos nesta materia, e a súa efectiva aprendizaxe. Con todo, valoránrose algunhas propostas de traballo cunha doble perspectiva: unha máis xenérica, de xénero e, integrada nesta, unha máis específica, de carácter xurídico penal, orientada á formación en contidos específicos: a definición da violencia de xénero; a identificación dos tipos penais e conductas típicas relacionados coa violencia de xénero e o estudo das penas asumibles nestes casos.