Learning Genetics and Evolution through scientific practices. A case study with secondary students

  1. Ageitos Prego, Noa
Dirigida por:
  1. Blanca Puig Mauriz Directora

Universidad de defensa: Universidade de Santiago de Compostela

Fecha de defensa: 10 de octubre de 2019

Tribunal:
  1. Konstantinos Kampourakis Presidente/a
  2. Paloma Blanco Anaya Secretaria
  3. Ánxela Bugallo-Rodríguez Vocal
Departamento:
  1. Departamento de Didácticas Aplicadas

Tipo: Tesis

Resumen

O obxectivo principal da tese é examinar as prácticas científicas e de razoamento, así como as accións epistémicas levadas a cabo polo alumnado de secundaria durante a aprendizaxe de xenética e evolución no contexto de explicar diversas enfermidades humanas. Para abordar este obxectivo explóranse, por unha banda, a participación do alumnado nas prácticas de modelización e argumentación e as súas interaccións en relación cos mundos do coñecemento; e por outra banda, a retórica e a argumentación, así como e accións epistémicas que mobiliza o alumnado no discurso oral.