Deconstrución da identidade masculina tradicional en contextos formativoso papel da educación social

  1. Rubén Torres Campelo
  2. María-José Méndez-Lois
  3. Aixa Permuy Martínez
Buch:
Educación social e escola: análise da última década (2006-2016)
  1. Cid Fernández, Xosé Manuel (dir.)
  2. Riveiro Olveira, Sofia (dir.)
  3. Carrera, M. Victoria (dir.)
  4. Castro Rodríguez, María Montserrat (dir.)
  5. Rodríguez Rodríguez, Jesús (dir.)
  6. Fernández de Sanmamed, Alberto (dir.)
  7. Cid, Antía (dir.)
  8. Alonso, Patricia (dir.)
  9. Candia, Francisco (dir.)

Verlag: Colexio de Educadoras e Educadores sociais de Galicia (CEESG)

ISBN: 978-84-697-7024-5

Datum der Publikation: 2018

Seiten: 453-466

Art: Buch-Kapitel

Zusammenfassung

No noso traballo centrámonos na construción da masculinidade na adolescencia dende a perspectiva de xénero, observando se esta segue a estar baseada na desigualdade. Analizamos se os estereotipos de xénero seguen vixentes. Unha vez identificados os estereotipos, intervimos educativamente mediante dinámicas activas que poden ser implementadas en calquera contexto formativo, sendo o papel das persoas educadoras sociais primordial. Entre os obxectivos que nos propoñemos están identificar os roles, ideais e estereotipos de xénero; coñecer as actitudes ante as violencias de xénero; e intervir educativamente por medio da formación como mecanismo preventivo. Utilizamos dinámicas activas para o proceso de ensino-aprendizaxe, implementando unha serie de sesións nas que traballamos os conceptos básicos da teoría de xénero e as súas implicacións prácticas na construción da masculinidade. Traballamos ao redor dunha serie de características asociadas á masculinidade tradicional: agresividade, risco, independencia, competitividade,... deconstruíndo arraigadas ideas no imaxinario social