Cambiarías o conto do lobo?Practicar a lectura e a escritura creativa en clave de ciencia

  1. M. J. Caamaño 1
  2. B. Puig 1
  3. C. Macía 1
  1. 1 Departamento de Didácticas Aplicadas, Universidade de Santiago de Compostela
Revista:
Eduga: revista galega do ensino
  1. Velo García, Gisela
  2. Martín Bermejo, José Ángel
  3. Rei Fernández, Manolo

ISSN: 2171-6595

Ano de publicación: 2017

Número: 73

Tipo: Artigo

Outras publicacións en: Eduga: revista galega do ensino

Resumo

Preséntase unha proposta didáctica para analizar as representacións sociais e espaciais sobre o lobo na literatura, practicando a lectura crítica e a escritura creativa en clave de ciencia. A actividade está dirixida a alumnado de sexto de primaria e utiliza un enfoque interdisciplinar que permite promover as competencias lingüísticas, sociais e científicas de maneira integrada, así como o desenvolvemento de pensamento crítico.