Apuntes para a integración dos estudiantes xordos na aula de ciencias

  1. Vázquez Martínez, Susana 1
  2. García-Rodeja Gayoso, Isabel 1
  1. 1 Universidade de Santiago de Compostela,Departamento de Didáctica de Ciencias Experimentais
Revista:
Boletín das ciencias

ISSN: 0214-7807

Año de publicación: 2001

Título del ejemplar: XIV CONGRESO ENCIGA

Año: 14

Número: 48

Páginas: 247-251

Tipo: Artículo

Otras publicaciones en: Boletín das ciencias

Resumen

A investigación acerca dos problemas da aprendizaxe das Ciencias enalumnos con deficiencias auditivas son escasas en España, a pesar danecesidade por parte da comunidade xorda dunha cultura científica para en-tender e incorporarse a unha sociedade altamente tecnificada. Neste traballopreténdese chamar a atención do profesorado de ciencias sobre as dificulta-des destes estudiantes, e difundir algunhas ideas ca finalidade de ir dandorespostas ás necesidades educativas deste colectivo e aproveita-las oportuni-dades da súa integración nas aulas