Triángulos de sustentabilidadeunha actividade para implicar ao alumnado na xestión dos montes

  1. Montero Vilar, Santiago
  2. García Brea, Laura
  3. García-Rodeja Gayoso, Isabel
Revista:
Boletín das ciencias

ISSN: 0214-7807

Ano de publicación: 2017

Título do exemplar: Recoge los resúmenes de los contenidos presentados a: ENCIGA. Congreso (30. 2017. Allariz)

Ano: 30

Número: 84

Páxinas: 37-38

Tipo: Artigo

Outras publicacións en: Boletín das ciencias

Resumo

Nesta comunicación descríbese unha actividade denominada “triángulos de sustentabilidade” desenvolvida con estudantes de 1º de bacharelato no IES Ponte Caldelas (Pontevedra). Esta acti-vidade consistía en re exionar a partir dunha presentación con dezaseis fotografías relacionadas cos diferentes usos do monte. Posteriormente o alumnado, dividido en seis grupos de entre catro e cinco persoas, tiña que pegar unha copia das fotografías nun triángulo de sustentabilidade en función do ángulo ao que consideraban que se aproximaba máis: económico, social-cultural ou ecolóxico. Durante a comunicación tamén se describirán os resultados da mesma