De luces, sombras y asombrosuna lectura de "La estatua de Prometeo"

  1. Iglesias Feijoo, Luis
  2. Vara López, Alicia
Revista:
Anuario calderoniano
  1. Ulla Lorenzo, Alejandra (coord.)

ISSN: 1888-8046

Ano de publicación: 2013

Título do exemplar: Fiestas calderonianas

Número: 1

Páxinas: 213-233

Tipo: Artigo

Outras publicacións en: Anuario calderoniano

Referencias bibliográficas

  • ARELLANO, I.,Estructuras dramáticas y alegóricas en los autos de Calderón,Kassel/ Pamplona,Reichenberger / Universidad de Navarra,2001.
  • BLUE, W.R.,«Desire and the Supplement in La estatua de Prometeo»,Bulletinof the Comediantes,42,1,1990,pp.35-52.
  • CALDERÓN DE LA BARCA, P., La estatua de Prometeo,ed.C.V.Aubrun,Paris,Centre de Recherches de l’Institut d’Estudes Hispaniques,1965.
  • CALDERÓN DE LA BARCA, P., La estatua de Prometeo,ed.M.Greer (con un estudio musical de L.K.Stein),Kassel,Reichenberger,1986.
  • CALDERÓN DE LA BARCA, P.,Comedias,I.Primera parte de comedias,ed.L.Iglesias Feijoo,Madrid,Biblio-teca Castro,2006.
  • CALDERÓN DE LA BARCA, P., Comedias,II.Segunda parte de comedias,ed.S.Fernández Mosquera,Madrid,Biblioteca Castro,2007.
  • CALDERÓN DE LA BARCA, P., Comedias,VI.Sexta parte de comedias,ed.J.M.ª Viña Liste,Madrid,BibliotecaCastro,2010.
  • CANCELLIERE, E.,«Pandora:mito e icono para una fiesta real»,Anuario calde-roniano,3,2010,pp.67-85.
  • CASALDUERO, J.,«Sentido y forma de La vida es sueño»,en Estudios sobre tea-tro español,Madrid,Gredos,1967,pp.164-184.
  • DIPUCCIO, D.M.,Communicating Myths of the Golden Age Comedia,Lewisburg/ London,Bucknell University Press / Associated University Presses,1998.
  • FERNÁNDEZ GUILLERMO, L.,«Estructura dual y contrapunto métrico en Ladama bobade Lope de Vega»,en Cuatrocientos años del Arte nuevo de ha-cer comediasde Lope de Vega.Actasselectas del «XIV Congreso de la AsociaciónInternacional de Teatro Español y Novohispano de los Siglos de Oro (AITEN-S O ) »,e d .G.Vega García-Luengos yH.Urzáiz Tortajada ,Va l l a d o l i d ,Universidad de Valladolid,2010,pp.447-454.
  • FERNÁNDEZ MOSQUERA, S.,«Calderón y el texto literario»,Ínsula,núm.644-645,2000,pp.31-33.
  • GITLITZ, D.,«Architecture and the comedia»,Bulletin of the Comediantes,36,1984,pp.23-31.
  • GÓNGORA, L.de,Antología Poética,ed.A.Carreira,Madrid,Cátedra,1986.
  • HESSE, E.W.,Calderón de la Barca,NewYork,Twayne,1967.
  • IGLESIAS FEIJOO, L.,yA.ULLA LORENZO,«La violencia en las fiestas mitoló-gicas de Calderón»,en prensa en las Actas del XVI Coloquio Anglogermanosobre Calderón,Amsterdam,2011.
  • LAUER, A.R.,«The Dramatic Symmetry of Calderon’sLos cabellos de Absalón:a Semiotic Reading»,Romanistisches Jahrbuch,39,1988,pp.323-341.
  • O’CONNOR, T.A.,«Calderón and Reason’s Impasse:The case of La estatua dePrometeo»,en La chispa ‘81,ed.G.Paolini,New Orleans,Tulane UniversityPress,1981,pp.229-237.230
  • O’CONNOR, T.A., Myth and Mythology in the Theater of Pedro Calderón de la Barca,San Antonio,Texas,Trinity University Press,1988.
  • PASERO, A.M.,«Male vs.Female:Binary Opposition and Structural Synthesisin Calderón’sLa estatua de Prometeo»,Bulletin of the Comediantes,32,1980,pp.109-115.
  • PEDRAZA JIMÉNEZ, F.B.,«Notas sobre la técnica dramática calderoniana»,enCalderón desde el 2000,ed.J.M.ª Díez Borque,Madrid,Ollero y Ramos,2001,pp.293-319.
  • TOBAR, M.ª L.,«Struttura binaria di Hado y divisa de Leonido y MarfisadiCalderón de la Barca»,en Scritti in memoria di Pasquale Morabito,Messina,Universitá degli Studi,1984,pp.511-559.
  • VALBUENA PRAT, Á.,Calderón:su personalidad,su arte dramático,su estilo y susobras,Barcelona,Juventud,1941.
  • VARA LÓPEZ , A.,«Del concepto a la forma:la dualidad en Amor,honor y poder»,en Compostela áurea.Actas del «Octavo Congreso de la Asociación Internacionaldel Siglo de Oro (AISO)»,ed.A.Azaustre Galiana y S.Fernández Mosquera,Santiago de Compostela,Universidade de Santiago de Compostela,2011,vol.III,pp.507-512.
  • WALKER, B.G.,The woman’s Encyclopedia of Myths and Secrets,NewYork,Har-perCollins,1983.