Do "poioumenos" e outros usos postmodernosunha tendencia no teatro galego actual

  1. Abuín González, Ángel
Revista:
Boletín galego de literatura

ISSN: 0214-9117

Ano de publicación: 1998

Número: 19

Páxinas: 83-90

Tipo: Artigo

Outras publicacións en: Boletín galego de literatura

Referencias bibliográficas

  • Aston, E. e George Savona , Theatre as a Sign System, Londres: Routledge, 1991.
  • Bal, M., "Mise en abyme et iconocité", en Littérature, 29, 1978, pp. 116-128.
  • Ballesteros, Anxo R., Xogos de damas, Vigo: Edicións Xerais de Galicia, 1988.
  • Barthes, R., "Literatura y metalenguaje ", Ensayos críticos, Barcelona: Seix Barral, 1970, pp. 127-128. |
  • Cohen, A., "The Future of Genre Theory: Functions and Constructional Types", en Cohen, R. (ed.), The Future of Literary Theory, New York: Routledge, 1989, pp. 291-303.
  • Connor, S., " Postmodernist Culture. An Introduction to Theories of Contemporary ", Londres: Blackwell, 1989.
  • Daállenbach, L., " El relato especular ", Madrid: Visor, 1991.
  • Dans, R., Lugar, Vigo: Xerais, 1995.
  • Fernán-Vello, M. A., " Cuarteto para unha noite de verao ", Santiago de Compostela: Sotelo Blanco, 1989.
  • Fohrmann, J., " Remarks towards a Theory of Literary Genres ", en Poetics, 17, 1988, pp. 273-285. |
  • Fokkema, D. W., Literary History. Modernism and Posmodernism, Amsterdam: John Benjamins, 1984.
  • Fowler, A., " Kinds of Literature. An Introduction to the Theory of Genres and Modes ", Oxford: Clarendon Press, 1982, pp. 122-126.
  • González- Millán, X., "A cuestión dos xéneros na periferia literaria. Ámbitos de investigación”, en A Trabe de Ouro, 23, 1995, pp. 343-352.
  • Guisán Seixas, J., " Un cenário chamado Frederico ", en Cuadernos da Escola Dramática Galega, 53, marzo 1985.
  • Guisán Seixas, J. " Teatro para se comer " , Santiago de Compostela: Laiovento, 1997.
  • Hornby, R., Drama, Metadrama, and Perception, London and Toronto: Bucknell U. P., 1986.
  • Hutcheon, Linda, "Modes et formes du narcissisme littéraire", en Poétique, 29, 1977, pp. 90-106.
  • Kennedy, A. K., Dramatic Dialogue, Cambridge University Press, 1984.
  • Lourenzo, M. (1992), Teatro mínimo, Noia: Elsinor Teatro.
  • Pereiro, P., O leitor de Goethe, en Cadernos de Teatro, 6, 1996.
  • Pisón, X., Venenos, A Coruña: Deputación Provincial, 1994.
  • Pisón, X. Teatro-minuto, en Cadernos de Teatro, 5.
  • Ragué-Arias, M. J., " Los personajes y temas de la tragedia griega en el teatro gallego contemporáneo ", Sada/A Coruña: Ediciós do Castro, 1991.
  • Salgueiro, R., " O arce do xardín ", Vigo: Edicións Xerais de Galicia, 1989.
  • Schlueter, J., "Theatre", en Trachtenberg, Stanley (ed.), The Postmodern Moment.A Handbook of Contemporary Innovation in the Arts, Londres, 1985, pp. 209-228.
  • Schmeling, M.," Métathéátre et intertexte. Aspects du théátre dans le théátre ". París: Lettres Modernes, 1982.
  • Thiebaut, C., "La mal llamada posmodernidad (o las contradanzas de lo moderno)", en Bozal, V. (ed.), Historia de las ideas estéticas y de las teorías artísticas contemporáneas, Madrid: Visor, 1996, pp. 311-327.
  • Toepfer, K., "From Imitation to Quotation", en Journal of Dramatic Theory and Criticism, V, 2, 1991, pp. 121-137.
  • Toro, A. De, "Semiosis teatral posmoderna: intento de un modelo”, en Gestos, V, 9, 1990, pp. 23-51.
  • Toro, F. De, "Post-modern Fiction and Theatricality: Simulation, Deconstruction and Rhitomatic Writing", Gestos, VIIL, 16, 1993, pp. 23-49.
  • Vieites, M. FE, Manual e escolma da Literatura dramática galega, Santiago: Sotelo Blanco, 1996.
  • Vila, Andrés A. e X. Cid Cabido, Copenhague, Vigo: Edicións Xerais de Galicia, 1993
  • Vilavedra, D., "A escrita dramática galega contemporánea", en Grial, 122 (abril-xuño), 1994, pp. 207-218.