Análisis del impacto de la función, las actitudes y las condiciones laborales del periodista en la producción de noticias: Hacia un periodismo de empresa

  1. Túñez López, José Miguel
  2. Martínez Solana, Yolanda
Revista:
Zer: Revista de estudios de comunicación = Komunikazio ikasketen aldizkaria

ISSN: 1137-1102

Ano de publicación: 2014

Número: 36

Páxinas: 37-54

Tipo: Artigo

Outras publicacións en: Zer: Revista de estudios de comunicación = Komunikazio ikasketen aldizkaria

Resumo

Newsmakingaren motor gisa iturrien alde ematen ari den protagonismo galera eta kazetaritza gaurkotasun sozialaren erreferentzia izatetik enpresa informazio izatera egiten ari den galbidea aztertzen ditu artikuluak. Gaitegiaren eraikuntzan ematen diren automugaketa mailez, albisteak hautatu eta hierarkizatzean kazetaritza irizpideen eta irizpide politiko eta ekonomikoen artean hautematen den orekaz, kazetaria eta bere iturrien arteko harremanetako ekimenaz eta kontaktatzeko moduaz eta erredakzioetan aitortu eta baloratzen diren alderdi profesionalez Galiziako 673 kazetariri eginiko elkarrizketen emaitzetan oinarritzen da ikerketa.

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