Os manuais epistolares e a función da cartaa aprendizaxe da orde social a través das letras

  1. Díaz Balado, Alicia
Revista:
Innovación educativa

ISSN: 1130-8656

Ano de publicación: 2013

Número: 23

Páxinas: 127-135

Tipo: Artigo

Outras publicacións en: Innovación educativa

Referencias bibliográficas

  • Aleixo, Mª. I. e Alves, Mª. do C. (2008). Epístolas infantis: fragmentos emergentes do quotidiano rural no tempo escolar (1955-1958). En Castillo, A. (dir.) y Sierra, V. (ed.). Mis primeros pasos. Alfabetización, escuela y usos cotidianos de la escritura (siglos XIX y XX). Gijón: Trea, pp. 455-476.
  • Aristos. Diccionario Ilustrado de la Lengua Española (1966). Barcelona: Sopena.
  • Benso Calvo, C. (1997). Controlar y distinguir. La enseñanza de la urbanidad en las escuelas del siglo XIX. Universidade de Vigo.
  • Bouza Álvarez, F. J. (1992). Del escribano a la biblioteca. La civilización escrita europea en la alta edad moderna (siglos XV-XVII). Madrid: Síntesis.
  • Bouza Álvarez, F. J. (2001). Corremanuscrito. Una historia cultural del Siglo de Oro. Madrid: Marcial Pons.
  • Braida, L. (2010). I libri di lettere nel Cinquecento. Un genere editoriale tra dissenso religioso e diffusione del “buon volgare”. Perspectivas actuales en la investigación sobre la escritura y la comunicación epistolar. Disponible en: http://www.siece.es/pdf/actividades/hoja/ presentacion-lodovica.braida.pdf. [Consulta: 1-12-2012].
  • Calbarro, J.L. (2008). Cartas a Fernandito. La correspondencia particular como ámbito educativo autónomo. En Castillo, A. (dir.) y Sierra, V. (ed.). Mis primeros pasos. Alfabetización, escuela y usos cotidianos de la escritura (siglos XIX y XX). Gijón: Trea, pp. 477-490.
  • Chartier, R. (2010). Aprender a leer, leer para aprender. Nuevo Mundo Mundos Nuevos. Debates, 2010. Disponible en: http://nuevomundo.revuer.org/index58621.html. [Consulta: 14-12- 1012].
  • El Secretario (Sen data de edición). Burgos: Hijos de Santiago Rodríguez.
  • García Carrasco, J. (2005). Educación informal de personas adultas en culturas orales lectoescritoras e informacionales. Revista de Educación. Monográfico de Educación no formal, SeptiembreDiciembre, 338, pp. 23-44.
  • Martin, H.-J. (1999). Historia y poderes de lo escrito. Gijón: Trea.
  • Pérez Murillo, Mª. D. (1999). Cartas de emigrantes escritas desde Cuba. Estudio de las mentalidades y valores en el siglo XIX. Sevilla: Aconcagua Libros.
  • Sierra Blas, V. (2003). Aprender a escribir cartas. Los manuales epistolares en la España contemporánea (1927-1945). Gijón: Trea.