Desenvolvemento da linguaxe e factores relacionados en nenos prematuros de idade preescolar

  1. Pérez Pereira, Miguel
  2. Insúa Meirás, Francisco
  3. Fernández Fernández, Pilar
  4. Resches, Mariela
  5. Gómez-Taibo, María-Luisa
  6. Peralbo, Manuel
  7. Díaz Rodríguez, C.
  8. Buceta Cancela, María José
Revista:
Quinesia: Revista de educación especial

ISSN: 0212-5943

Ano de publicación: 2011

Número: 43-44

Páxinas: 61-73

Tipo: Artigo

Outras publicacións en: Quinesia: Revista de educación especial

Obxectivos de Desenvolvemento Sustentable

Resumo

As invetigacións sobre o desenvolvemento da linguaxe ata os 30 meses nos nenos prematuros mostran resultados non concluíntes, tampouco sobre a relevancia de variables como xénero ou nivel educativo materno. Por outra parte, os resultados das investigacións de prematuros en idade prescolar salientan a necesidade de avaliar a linguaxe destes nenos en idade preescolar e escolar, incluíndo aspectos concretos relacionados coas habilidades lingüísticas e coa aprendizaxe da lingua escrita. Sen esquencer o estudo do posible efecto benficioso de variables sociais sobre o seu desenvolvemento.