A orde de entrada da empresa no mercadoimplicacións estratéxicas

  1. Barreiro Fernández, José Manuel
  2. Ruzo Sanmartín, Emilio
  3. Losada Pérez, Fernando
Revista:
Revista galega de economía: Publicación Interdisciplinar da Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais

ISSN: 1132-2799

Ano de publicación: 1999

Volume: 8

Número: 2

Páxinas: 53-66

Tipo: Artigo

Outras publicacións en: Revista galega de economía: Publicación Interdisciplinar da Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais

Resumo

Existe unha gran canlidade de investigación na literatura de marketing arredor da cuestión da orde de entrada das marcas no mercado. A pesar desta gran cantidade de investigación non se atopa un consenso acerca da existencia ou inexistencia dunha vantaxe competitiva derivada desa orde de entrada, o que en moitos estudios se denomina a "vantaxe do pioneiro". No presente traballo preténdese afronta-lo fenómeno da vantaxe do pioneiro, tratando de desenvolver un esquema conceptual que inclúa tódolos factores que interveñen na orde de entrada das marcas no mercado. Con isto preténdese reflectir que se trata dun fenómeno complexo, eslablecendo cáles son os principais elementos que deben ser considerados polas empresas cando se enfronten a decisións de entrada en novas mercados ou de lanzamento de novas productos