A necesaria reclasificación da comunicación organizacionalaproximación teórica á comunicación no terceiro

  1. García Orosa, Berta
Libro:
Comunicación local : da pesquisa á producción: actas do Congreso Internacional Lusocom 2006, Santiago de Compostela, 21 e 22 de abril de 2006
  1. Ledo Andión, Margarita (coord.)

Editorial: Universidad de Santiago de Compostela

ISBN: 84-9750-620-0

Ano de publicación: 2006

Páxinas: 104-124

Congreso: Congreso Internacional Lusocom (1. 2006. Santiago de Compostela)

Tipo: Achega congreso

Resumo

conseguir unha "imaxe positiva" tense convertido, co paso do tempo, nunha ferramenta de vital importancia para empresas e institucións. dita relevancia procede da necesidade que ten a organización de manter unha boa relación cos seus públicos, internos e externos. as situacións de crise veñen a supoñer unha certa ameaza a esa traxectoria desenvolvida pola entidade, de xeito que unha xestión axeitada da comunicación torna unha ferramenta fundamental para saíres da crise, que, canto máis se alongue no tempo, máis poderá perxudicar a organización. internet tense convertido nos últimos tempos nunha ferramenta de grande utilidade para os cidadáns (mesmo por riba dos medios tradicionais) á hora de informarse en caso de crise. e tamén á hora de se converter en informadores, de xeito que pasen a integrarse activamente no proceso comunicativo. a súa inmediatez, a actualización constante da información, a cantidade de fontes ás que dá acceso, así como as novas formas de participación cidadá mediante a rede, son elementos que a organización debe ter moi en conta á hora de considerala como unha pataforma máis dende a que comunicarse cos medios e coa cidadanía, tamén ou máis aínda, na xestión comunicativa dunha crise.