Os medios locais na sociedade do coñecementoiniciativas de comunicación próxima e identitaria en España e Europa

  1. Limia Fernández, Moisés
  2. Pereira Fariña, Xosé
  3. Isasi Varela, Antonio
Libro:
Comunicación local : da pesquisa á producción: actas do Congreso Internacional Lusocom 2006, Santiago de Compostela, 21 e 22 de abril de 2006
  1. Ledo Andión, Margarita (coord.)

Editorial: Universidad de Santiago de Compostela

ISBN: 84-9750-620-0

Ano de publicación: 2006

Páxinas: 1957-1987

Congreso: Congreso Internacional Lusocom (1. 2006. Santiago de Compostela)

Tipo: Achega congreso

Resumo

O próximo na comunicación ten multiplicado en poucos anos o seu valor potencial, debido á importancia dos espazos locais na Sociedade da Información e o Coñecemento. Deste xeito, na actualidade, o medio local non ten senso como reprodutor e mero imitador das estruturas produtivas dos medios xeralistas, senón que debe ser concibido segundo os parámetros identitarios que leva implícito o concepto de proximidade na comunicación. Neste traballo, realizamos unha achega á situación no presente do ecosistema mediático estatal e europeo, definido por unha ampla e heteroxénea amalgama de iniciativas comunicativas locais en diversos soportes e caracterizado pola variedade de estadios evolutivos -do local ó próximoen que se achan os distintos medios que o integran.