Os medios locais na sociedade do coñecementoiniciativas de comunicación próxima e identitaria en España e Europa
- Limia Fernández, Moisés
- Pereira Fariña, Xosé
- Isasi Varela, Antonio
- Ledo Andión, Margarita (coord.)
Editorial: Universidad de Santiago de Compostela
ISBN: 84-9750-620-0
Ano de publicación: 2006
Páxinas: 1957-1987
Congreso: Congreso Internacional Lusocom (1. 2006. Santiago de Compostela)
Tipo: Achega congreso
Resumo
O próximo na comunicación ten multiplicado en poucos anos o seu valor potencial, debido á importancia dos espazos locais na Sociedade da Información e o Coñecemento. Deste xeito, na actualidade, o medio local non ten senso como reprodutor e mero imitador das estruturas produtivas dos medios xeralistas, senón que debe ser concibido segundo os parámetros identitarios que leva implícito o concepto de proximidade na comunicación. Neste traballo, realizamos unha achega á situación no presente do ecosistema mediático estatal e europeo, definido por unha ampla e heteroxénea amalgama de iniciativas comunicativas locais en diversos soportes e caracterizado pola variedade de estadios evolutivos -do local ó próximoen que se achan os distintos medios que o integran.