A formación do profesorado en educación interculturalavaliación e perspectivas de futuro en Galiza
- CERNADAS RÍOS, FRANCISCO XABIER
- Miguel Anxo Santos Rego Director
- María del Mar Lorenzo Moledo Co-director
Universidade de defensa: Universidade de Santiago de Compostela
Fecha de defensa: 13 de maio de 2011
- Miquel Martínez Martín Presidente/a
- Julia María Crespo Comesaña Secretaria
- Xavier Besalú Costa Vogal
- Concepción Naval Durán Vogal
- María Lourdes Montero Mesa Vogal
Tipo: Tese
Resumo
Partindo da conveniencia de aproveitar a diversidade cultural aportada pola presenza de alumnado inmigrante nas aulas -un dos retos de futuro máis importantes aos que se enfronta o sistema educativo-, o traballo céntrase na necesidade de formación do profesorado no eido da Educación Intercultural, a partir das opinións dos protagonistas: profesoras e profesores de Educación Infantil e Primaria en Galiza. O documento estrutúrase en dúas partes. Na primeira delas, preséntanse as bases teóricas que proporcionan a fundamentación estratéxica ao posterior estudo empírico, que constitúe a segunda parte. A investigación céntrase na análise dos resultados da aplicación de senllos enquéritos a cadansúa mostras de profesorado e centros educativos de Galiza.Trátase, en síntese, dun estudo dirixido a descubrir o imaxinario e calibrar o compoñente actitudinal do profesorado galego a propósito da teoría e práctica da Educación Intercultural en Galiza.