Análise da propiedade da comunicación en Galiciaestudo das estruturas dos grupos de comunicación galegos e dos seus protagonistas

  1. Blanco Ramil, Sandra
Dirixida por:
  1. Víctor F. Freixanes Director

Universidade de defensa: Universidade de Santiago de Compostela

Fecha de defensa: 16 de xaneiro de 2014

Tribunal:
  1. Xosé López García Presidente
  2. Francisco Campos Freire Secretario
  3. Emma Torres Romay Vogal
  4. Valentín Alejandro Martínez Fernández Vogal
  5. Francisco Xavier Martínez Cobas Vogal
Departamento:
  1. Departamento de Ciencias da Comunicación

Tipo: Tese

Resumo

Análise da configuración histórica e da organización das empresas de comunicación galegas no século XX e na primeira década do século XXI. É un estudo da propiedade e da formación e evolución dos grupos de comunicación no contexto económico, social e político, así como do proceso de configuración do mapa actual da comunicación en Galicia; con especial atención ás biografías das principais familias que conservan a propiedade dos medios galegos de comunicación. O obxecto desta investigación enmárcase no ámbito das relación existentes entre a prpiedade dos medios de comunicación, as súas formas de organización, as audiencias e a sociedade galego no seu conxunto, abordado todo dende a análise dos distintos factores que configuran o sistema de empresas de comunicación en Galicia e o chamado poder mediático. Achéganse algunas claves de información, datos e elementos de análise para axudar a describir e definir os grupos de comunicación de orixe galega no momento presente, tempod e profundas transformacións.