Publicacións nas que colabora con XOSE MANUEL SANTOS SOLLA (36)

2021

  1. Shellfishing on foot and the road to defeminization in Galicia (Spain)

    Maritime Studies, Vol. 20, Núm. 4, pp. 341-354

2020

  1. Landscape and power: the debate around ugliness in Galicia (Spain)

    Landscape Research, Vol. 45, Núm. 7, pp. 841-853

2018

  1. Inmigración peruana y pesca en el puerto de Cambados (Galicia): una perspectiva de género

    Boletín de la Asociación de Geógrafos Españoles, Núm. 76, pp. 218-246

  2. The Way of Saint James: A Driver for Rural Development Based on the Pilgrimage Tourism Boom

    A companion to fieldwork in rural Galicia (Grupo de Análise Territorial (ANTE)), pp. 171-179

  3. Turismo rural y de naturaleza: una mirada al mundo

    Síntesis

2017

  1. The location of tourist accommodation in Santiago de Compostela from a client perspective

    e-Review of Tourism Research, Vol. 14, Núm. 5-6, pp. 258-277

  2. Tourism and nation in Galicia (Spain)

    Tourism Management Perspectives, Vol. 22, pp. 98-108

2015

  1. Las geografías ambiguas de los espacios protegidos en Galicia

    Ambiente y Desarrollo, Vol. 19, Núm. 36, pp. 60-79

  2. Os espazos naturais protexidos na Galiza: breve ensaio de xeografía crítica

    Cerna: Revista galega de ecoloxía e medio ambiente, Núm. 74, pp. 33-36

  3. The way of saint james: A Contemporary geographical analysis

    The Changing World Religion Map: Sacred Places, Identities, Practices and Politics (Springer Netherlands), pp. 709-732

  4. Tourists and pilgrims on their way to Santiago. Motives, Caminos and final destinations

    Journal of Tourism and Cultural Change, Vol. 13, Núm. 2, pp. 149-164

2013

  1. Comunidad Autónoma de Galicia

    La actividad turística española en 2012: edición 2013 (Editorial Universitaria Ramón Areces), pp. 303-311

2012

  1. Comunidad Autónoma de Galicia

    La actividad Turística Española en 2011 (Madrid: Asociación Española de Expertos Científicos en Turismo, 2012), pp. 281-288

  2. Destination Branding, Heritage and Authenticity: Theme of a new international conference. 1st EJTHR International Conference

    Pasos: Revista de Turismo y Patrimonio Cultural, Vol. 10, Núm. 1, pp. 205-207

  3. Destination branding heritage and authenticity

    Universidad de Santiago de Compostela

2011

  1. El Camino de Santiago en el contexto de los nuevos turismos

    Estudios Turísticos, Núm. 189, pp. 95-116

  2. Xeografía de Galicia

    Edicións Xerais de Galicia

2009

  1. Galicia

    La actividad turística española en 2008: (edición 2009) (Castellón : AECIT ; Madrid : Editorial Universitaria Ramón Areces, 2009), pp. 471-481