Publicacións (122) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a

2022

  1. A formación profesional para o emprego e a inserción laboral dos maiores de 45 anos no sector de construción

    Poboación produtiva maior: a formación e a orientación na empregabilidade e mobillidade do talento senior fronte ao idadismo no emprego: actas do 21 Congreso Internacional de Galicia e Norte de Portugal de Formación para o Traballo, Santiago de Compostela 19,20 e 21 de setembro 2019

  2. A incorporación das tecnoloxías dixitais na educación da infancia

    Eduga: revista galega do ensino, Núm. 83

  3. A reivindicación do idioma: contribución de Ánxel Fole ó proceso de elaboración do galego moderno e da súa normalización

    A Trabe de ouro: publicación galega de pensamento crítico, Núm. 119, pp. 51-78

  4. A subxugación feminina da esposa do Coello Branco de Alicia en formato álbum ilustrado

    Boletín galego de literatura, Núm. 60

  5. Acquisition of knowledge and skills on cardiopulmonary resuscitation and use of the automated external defibrillator after a training process by Galician schoolteachers

    Journal of Human Sport and Exercise: JHSE, Vol. 17, Núm. 4, pp. 931-941

  6. Adolescencia y privacidad digital

    Revista mexicana de investigación educativa, Vol. 27, Núm. 93, pp. 583-603

  7. Alfabetización emocional para el talento senior: olvidada pero emergente

    Poboación produtiva maior: a formación e a orientación na empregabilidade e mobillidade do talento senior fronte ao idadismo no emprego: actas do 21 Congreso Internacional de Galicia e Norte de Portugal de Formación para o Traballo, Santiago de Compostela 19,20 e 21 de setembro 2019

  8. Análisis de la eficacia de los planes de formación profesional para el empleo desde el punto de vista del mercado laboral

    Revista Fuentes, Vol. 24, Vol. 1, pp. 90-103

  9. Análisis del nivel de satisfacción del alumnado universitario en un proyecto ApS (Aprendizaje-Servicio) sobre la prevención de conductas de riesgo con el móvil

    Actualizando las lecturas de las temáticas clásicas (Tirant Humanidades), pp. 298-308

  10. Aportaciones de la musicoterapia educativa a la adquisición de habilidades comunicativas y su influencia en otras áreas del desarrollo infantil. Estudio de un caso con epilepsia.

    Revista Internacional de Educación Musical, Núm. 10, pp. 15-23

  11. Aprender de y con los demás: Análisis de las interacciones como oportunidades para el desarrollo profesional docente

    New Trends in Qualitative Research, Núm. 12

  12. Aproximación a los proyectos interdisciplinares desde los lenguajes artísticos y literarios

    Proyectos interdisciplinares de educación artística y literaria (Graó), pp. 7-16

  13. Assessment of Adaptive Behavior in People with Autism Spectrum Disorders through the ICAP

    Behavioral Sciences, Vol. 12, Núm. 9

  14. Behavioral interventions in long-term care facilities during the COVID-19 pandemic: A case study

    Geriatrics (Switzerland), Vol. 7, Núm. 1

  15. Bifurcation Sequences in a Discontinuous Piecewise-Smooth Map Combining Constant-Catch and Threshold-Based Harvesting Strategies

    SIAM Journal on Applied Dynamical Systems, Vol. 21, Núm. 1, pp. 470-499

  16. Can Gamification Influence the Academic Performance of Students?

    Sustainability (Switzerland), Vol. 14, Núm. 9

  17. Carmelo Romero Salvador, Caciques y caciquismo en España (1834-2020)

    Revista de historia Jerónimo Zurita, Núm. 100, pp. 269-272

  18. Cognitive reserve and mental health in cognitive frailty phenotypes: Insights from a study with a Portuguese sample

    Frontiers in Psychology, Vol. 13

  19. Colectivos prioritarios: actividade, paro e ocupación dos maiores de 54 anos en Galicia

    Poboación produtiva maior: a formación e a orientación na empregabilidade e mobillidade do talento senior fronte ao idadismo no emprego: actas do 21 Congreso Internacional de Galicia e Norte de Portugal de Formación para o Traballo, Santiago de Compostela 19,20 e 21 de setembro 2019

  20. Combining education scenarios and modalities: the contextual dimension of health sciences professors’ learning ecologies

    Culture and Education, Cultura y Educación, Vol. 34, Núm. 4, pp. 767-799