Publicacións (35) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a

2023

  1. A loita contra a invasión cultural foránea mediante un xogo de cartas: o caso de "Alakazum!"

    Boletín galego de literatura, Núm. 61

  2. A review on grammatical gender acquisition in monolingual Spanish-speaking children

    Onomázein: Revista de lingüística, filología y traducción de la Pontificia Universidad Católica de Chile, Núm. 59, pp. 47-62

  3. A systematic review evaluating loneliness assessment instruments in older adults

    Frontiers in Psychology, Vol. 14

  4. ART EDUCATION AND CREATIVITY. THE “CREATIVE WORKSHOPS” FOR CHILDREN OF ESCOLA IMAXINADA

    Cadernos CEDES, Vol. 43, Núm. 119, pp. 63-74

  5. Actividad física y calidad de vida de adultos mayores en Argentina: un estudio transversal

    Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación, Núm. 48, pp. 86-93

  6. Aprendizaxe-servizo: Unha ponte para a formación entre a universidade e as escolas

    Eduga: revista galega do ensino, Núm. 86

  7. Assessment of validity and comparison of two Spanish versions of the Geriatric Depression Scale

    Frontiers in Psychology, Vol. 14

  8. Central and Peripheral Fatigue in Recreational Trail Runners: A Pilot Study

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 20, Núm. 1

  9. Communicative and linguistic factors influencing language development at 30 months of age in preterm and full-term children: a longitudinal study using the CDI

    Frontiers in Psychology, Vol. 14

  10. Creencias e integración de recursos digitales: un estudio con docentes universitarios de Ciencias de la Salud

    RIED: revista iberoamericana de educación a distancia, Vol. 26, Núm. 1, pp. 121-139

  11. Ecologías de aprendizaje: nuestra manera de aprender a cualquier edad y en cualquier contexto

    The Conversation

  12. El juego deportivo tradicional en el recreo. Un recurso para promover la inclusión y la igualdad de género

    Revista electrónica interuniversitaria de formación del profesorado, Vol. 26, Núm. 3, pp. 45-59

  13. Epidemias que no se pueden olvidar

    Alambique: Didáctica de las ciencias experimentales, Núm. 112, pp. 35-40

  14. Fixed points and steady solitons for the two-loop renormalization group flow

    Journal of Fixed Point Theory and Applications, Vol. 25, Núm. 1

  15. How do Children Value Educational Inclusion? Opinions from Primary Schools

    Revista colombiana de educación, Núm. 88, pp. 138-160

  16. Learning of Basic Life Support through the Flipped Classroom in Secondary Schoolchildren: A Quasi-Experimental Study with 12-Month Follow-Up

    Medicina (Lithuania), Vol. 59, Núm. 9

  17. Lifelong learning and personal learning environments:: a productive symbiosis in higher education

    Revista complutense de educación, Vol. 34, Núm. 1, pp. 167-177

  18. Luces y sombras en la percepción del alumnado universitario acerca de la inclusión y la diversidad

    Educación XX1: Revista de la Facultad de Educación, Vol. 26, Núm. 2, pp. 141-164

  19. Medidas de control parental en la regulación del uso de teléfonos inteligentes en la infancia

    Psychology, Society & Education, Vol. 15, Núm. 3, pp. 39-47

  20. News of the Pedagogical Models in Physical Education—A Quick Review

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 20, Núm. 3