Artigos (13) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a

1998

  1. A prevención das disfonías disfuncionais nos docentes: normas de hixiene vocal

    Eduga: revista galega do ensino, Núm. 18, pp. 185-198

  2. A relación entre competencia e o uso do galego

    Cadernos de lingua, Núm. 17, pp. 25-45

  3. Actualidade do pensamento educativo de Manuel Bartolomé Cossío

    Sarmiento: Revista Galego-Portuguesa de Historia da Educación, Núm. 2, pp. 39-68

  4. Alternancia: un concepto en alza para a formación

    Revista galega de economía: Publicación Interdisciplinar da Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais, Vol. 7, Núm. 2, pp. 205-212

  5. El papel del profesorado ante la influencia de la televisión

    Comunicar: Revista Científica de Comunicación y Educación, Núm. 11, pp. 142-148

  6. Excursións na natureza e educación en valores

    Eduga: revista galega do ensino, Núm. 21, pp. 171-182

  7. La elaboración de proyectos curriculares: problemática y prospectiva

    Profesorado: Revista de curriculum y formación del profesorado, Vol. 2, Núm. 1, pp. 101-110

  8. La formación inicial de los maestros en la actualidad: historia de una inconsecuencia

    Revista electrónica interuniversitaria de formación del profesorado, Vol. 1, Núm. 1

  9. O Conde de Pallares e o seu tempo, 1828-11908: Política, ferrocarrís e agrarismo en Galicia

    Bulletin d'Histoire Contemporaine de l'Espagne, Núm. 27, pp. 217-222

  10. O papel das redes sociais na relación entre competencia e uso do galego

    Cadernos de lingua, Núm. 18, pp. 5-27

  11. Perspectivas do futuro profesor de Secundaria diante dos medios didácticos

    Eduga: revista galega do ensino, Núm. 18, pp. 227-242

  12. Una propuesta de formación inicial para el uso de medios y recursos tecnológicos para el futuro Maestro de Educación Infantil y Primaria

    Tendencias pedagógicas, Núm. 1, pp. 127-136

  13. Una propuesta de formación inicial para el uso de medios y recursos tecnológicos para el futuro maestro de educación infantil y primaria.

    Tendencias pedagógicas, Núm. 50, pp. 127-136