Publikationen, an denen er mitarbeitet Mercedes González Sanmamed (99)

2023

  1. Roles del docente universitario en procesos de aprendizaje colaborativo en entornos virtuales

    RIED: revista iberoamericana de educación a distancia, Vol. 26, Núm. 1, pp. 39-58

  2. Lifelong learning and personal learning environments:: a productive symbiosis in higher education

    Revista complutense de educación, Vol. 34, Núm. 1, pp. 167-177

2021

  1. Teacher Development and Learning Ecologies: A Case Study Assisted by Atlas.ti

    Advances in Intelligent Systems and Computing

  2. Validation of the Activities’ Scale in Higher Education Students’ Personal Learning Environments

    Psicothema, Vol. 33, Núm. 2, pp. 320-327

  3. Musical expression in the training of future primary education teachers in Galicia

    International Journal of Music Education, Vol. 39, Núm. 1, pp. 50-65

  4. Hábitos de uso de las redes sociales en la adolescencia:: desafíos educativos

    Revista Fuentes, Vol. 23, Vol. 3, pp. 280-295

  5. Factors influencing students’ perceived impact of learning and satisfaction in Computer Supported Collaborative Learning

    Computers & Education, Vol. 174, pp. 104310

  6. El reto de los profesores de secundaria ante las redes sociales

    Educar, Vol. 57, Núm. 1, pp. 207-222

  7. Ecologías de aprendizaje y motivación del profesorado universitario de Ciencias de la Salud

    Educación XX1: Revista de la Facultad de Educación, Vol. 24, Núm. 2, pp. 19-42

  8. Ecologías de Aprendizaje digital en tiempos de COVID-19

    Publicaciones: Facultad de Educación y Humanidades del Campus de Melilla, Vol. 51, Núm. 3, pp. 7-16

  9. Desarrollo profesional de maestros de primaria desde la óptica de las ecologías de aprendizaje: Nuevas formas de actualizarse en tiempos inciertos

    Publicaciones: Facultad de Educación y Humanidades del Campus de Melilla, Vol. 51, Núm. 3, pp. 21-70

  10. Analysis of the Technological Resources Used by University Students in Education

    American Journal of Distance Education, Vol. 35, Núm. 2, pp. 152-167