Publicacións (223) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a

2010

  1. A dimensión Europea na formación dos futuros profesionais. O programa Erasmus: unha lectura curricular

    O programa Erasmus na construción da cidadanía europea: unha mirada dende Compostela (Servicio de Publicaciones e Intercambio Científico), pp. 27-45

  2. A fomación para a cidadanía na universidade: reflexións ao redor do programa Erasmus

    O programa Erasmus na construción da cidadanía europea: unha mirada dende Compostela (Servicio de Publicaciones e Intercambio Científico), pp. 17-26

  3. A institución Libre de Ensinanza e a Escola Galega

    Eduga: revista galega do ensino, Núm. 60

  4. A lexislación que regula a formación profesional inicial en Galicia: cambios e novas propostas a partir da LOE (2006)

    Innovación educativa, Núm. 20, pp. 273-285

  5. A mobilidadeno programa Erasmus dende a perspectiva dos coordinadores

    O programa Erasmus na construción da cidadanía europea: unha mirada dende Compostela (Servicio de Publicaciones e Intercambio Científico), pp. 177-192

  6. A modo de introducción: aspectos epistemológicos de las investigaciones de las mujeres y del género

    Investigaciones actuales de las mujeres y del género (Servicio de Publicaciones e Intercambio Científico), pp. 9-22

  7. A muller contra a marea: Xohana Torres pioneira da literatura infantil galega

    Grial: revista galega de cultura, Núm. 188, pp. 44-51

  8. A pedagoxía hospitalaria na pedagoxía-educación social

    Revista galega de educación, Núm. 46, pp. 17-21

  9. A recuperación dun foro. As VI xornadas galegas de Educación Ambiental

    Revista galega de educación, Núm. 48, pp. 114-118

  10. A reescritura no ámbito lingüístico ibérico: O conto de transmisión oral na LIX galega

    Reescrituras do conto popular (2000-2009) (Edicións Xerais de Galicia), pp. 83-105

  11. A transposición didáctica: unha ferramenta de deseño de unidades didácticas para promover a competencia científica

    Boletín das ciencias, Año 23, Núm. 71, pp. 173

  12. Adaptación y validación del Test de Dislexia Bangor

    Revista de investigación educativa, RIE, Vol. 28, Núm. 2, pp. 445-457

  13. Adquisición de competencias a través de los programas de movilidad en el EEES

    Aprender a emprender a través da educación e a formación: actas XI Congreso Internacional de Galicia e Norte de Portugal de Formación para o Traballo

  14. Análisis de la trayectoria formativa de la mujer en las ramas industriales de Formación Profesional en Galicia y su inserción sociolaboral

    Enseñanza & Teaching: Revista interuniversitaria de didáctica, Núm. 28, pp. 181-201

  15. Análisis de la visibilidad en internet del sector empresarial de Galicia. Nuevos retos para el impulso del desarrollo de las áreas rurales

    Las nuevas áreas empresariales: promoción y recualificación del suelo industrial, logística y gobernanza : comunicaciones

  16. Análisis de las competencias tic de los alumnos de educación secundaria y bachillerato de Galicia

    Revista galego-portuguesa de psicoloxía e educación: revista de estudios e investigación en psicología y educación, Vol. 18, pp. 121-132

  17. Apoyo al seguimiento y mejora de los SGIC

    La elaboración y seguimiento de los planes de estudio: XI Foro de Almagro. 22 y 23 de octubre de 2009 (Ediciones de la Universidad de Castilla-La Mancha), pp. 249-254

  18. Aprender a emprender a través da educación e a formación: actas XI Congreso Internacional de Galicia e Norte de Portugal de Formación para o Traballo

    Servicio de Publicaciones e Intercambio Científico

  19. Aprender a emprender en la educación secundaria obligatoria (E.S.O)

    Aprender a emprender a través da educación e a formación: actas XI Congreso Internacional de Galicia e Norte de Portugal de Formación para o Traballo

  20. Aprendizaje cooperativo como técnica de enseñanza-aprendizaje: una experiencia concreta

    La docencia en el nuevo Escenario del Espacio Europeo de Educación Superior: A docencia no novo Escenario do Espazo Europeo de Educación Superior (Vicerreitoría de Formación e Innovación Educativa), pp. 827-831