Libros (18) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a

2022

  1. Ax(e)itar a lingua: orientacións para unha comunicación inclusiva no ensino

    Asociación Socio-Pedagoxica Galega (AS-PG)

  2. Coeducar na escola do século XXI reflexións e propostas educativas

    Servizo de Publicacións e Intercambio Científico

  3. Coreografías didácticas en educación superior: una metáfora del mundo de la danza

    Narcea

  4. Cómic e literatura

    Edicións Xerais de Galicia

  5. Educación artística para el cambio

    Peter Lang Alemania

  6. Fondos de conocimiento familiar e intervención educativa. Comprender las circunstancias sociohistóricas de los estudiantes

    Narcea

  7. Investigación en Educación Matemática XXV

    Sociedad Española de Investigación en Educación Matemática, SEIEM

  8. La educación en red: una perspectiva multidimensional

    Octaedro

  9. La gestión cultural en la era digital

    McGraw-Hill Interamericana de España

  10. La programación didáctica

    Universitas

  11. La programación didáctica. Elementos básicos

    Universitas

  12. Materiales y recursos didácticos en Pedagogía Hospitalaria

    Octaedro

  13. Pedagogía de las artes: La perspectiva mesoaxiológica

    Andavira

  14. Plagio y honestidad académica en la Educación Superior

    Peter Lang Alemania

  15. Poboación produtiva maior: a formación e a orientación na empregabilidade e mobillidade do talento senior fronte ao idadismo no emprego: actas do 21 Congreso Internacional de Galicia e Norte de Portugal de Formación para o Traballo, Santiago de Compostela 19,20 e 21 de setembro 2019

    GEFIL, Grupo Galego de Estudios para a Formación e Inserción Laboral, [Santiago de Compostela]

  16. Premios de Investigación Histórica, Cultural e Etnográfica ‘Concello de Friol’

    Concello de Friol

  17. Proyectos interdisciplinares de educación artística y literaria

    Graó

  18. Vocational Guidance in Europe: Challenges, Needs, Solutions, and Development Perspectives

    Springer International Publishing, pp. 1-207