Publicacións (137) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a

2023

  1. 2023 International Consensus on Cardiopulmonary Resuscitation and Emergency Cardiovascular Care Science With Treatment Recommendations: Summary From the Basic Life Support; Advanced Life Support; Pediatric Life Support; Neonatal Life Support; Education, Implementation, and Teams; and First Aid Task Forces

    Circulation, Vol. 148, Núm. 24, pp. E187-E280

  2. A Educación Social en Galicia: desenvolvemento profesional, académico e científico

    Sarmiento: Revista Galego-Portuguesa de Historia da Educación, Vol. 27, pp. 105-124

  3. A pilot study for a smartphone app for the prevention of depression in non-professional caregivers

    Aging and Mental Health, Vol. 27, Núm. 1, pp. 166-175

  4. A systematic review of interventions for resuscitation following drowning

    Resuscitation Plus, Vol. 14

  5. AI literacy in K-12: a systematic literature review

    International Journal of STEM Education, Vol. 10, Núm. 1

  6. ANALYSIS OF THE PHASES OF LIFESAVING AS A DISCRIMINATIVE ELEMENT OF PERFORMANCE

    Revista Internacional de Medicina y Ciencias de la Actividad Fisica y del Deporte, Vol. 23, Núm. 92, pp. 42-53

  7. Actualidade da política educativa

    Revista galega de educación, Núm. 85, pp. 86-91

  8. Alfabetización del profesorado en pedagogías feministas: ¿reto o necesidad?

    Revista de investigación en educación, Vol. 21, Núm. 3, pp. 482-499

  9. Alfabetización natural de los adolescentes en contextos locales: Factores vinculados

    Perfiles educativos, Vol. 45, Núm. 181, pp. 108-125

  10. An assessment of attitudes and perceptions of international university students on climate change

    Climate Risk Management, Vol. 39

  11. An effort to reduce chest compression pauses during automated external defibrillator use among laypeople: A randomized partially blinded controlled trial

    Resuscitation Plus, Vol. 14

  12. Analysis of cultural heritage in music didactic materials in Galicia

    International Journal of Music Education, Vol. 41, Núm. 2, pp. 241-255

  13. Análisis de webs editoriales en biografías de mujeres para público infantil y juvenil

    Revista colombiana de educación, Núm. 89, pp. 389-408

  14. Apps para trabajar el estímulo matemático en un contexto de inclusión

    Unión: revista iberoamericana de educación matemática, Núm. 68

  15. Aprendizaxe-servizo: Unha ponte para a formación entre a universidade e as escolas

    Eduga: revista galega do ensino, Núm. 86

  16. Arqueología, participación ciudadana y educación patrimonial: encuentros y desencuentros

    REIDICS: Revista de Investigación en Didáctica de las Ciencias Sociales, Núm. 13, pp. 159-176

  17. Bienestar de niñas y niños de 2 a 3 años durante el juego de bloques: un estudio de casos en escuelas infantiles de Galicia

    Revista Española de Orientación y Psicopedagogía, Vol. 34, Núm. 3, pp. 28-45

  18. Buenas prácticas en educación y conciliación para la equidad social

    Pedagogía social: revista interuniversitaria, Núm. 43, pp. 91-103

  19. Cantidad y calidad del tiempo dedicado a los deberes escolares en alumnado de Educación Secundaria: un análisis de perfiles latentes

    Revista de investigación educativa, RIE, Vol. 41, Núm. 2, pp. 439-454

  20. Cardiopulmonary resuscitation in low-resource settings: a statement by the International Liaison Committee on Resuscitation, supported by the AFEM, EUSEM, IFEM, and IFRC

    The Lancet Global Health, Vol. 11, Núm. 9, pp. e1444-e1453