Publicacións nas que colabora con JOSE SIXTO GARCIA (113)

2023

  1. An Introduction to the Study of Journalism and Its Boundaries

    Studies in Big Data (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 1-12

  2. Innovative innovation in journalism

    Journalism

  3. Models for Mobile Communication and Effects on the Boundaries of Journalism

    Studies in Big Data (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 201-213

  4. News Sharing Using Self-destructive Content in Digital Native Media from an International Perspective

    Journalism Practice, Vol. 17, Núm. 7, pp. 1341-1356

  5. Redefining journalism narratives, distribution strategies, and user involvement based on innovation in digital native media

    Journalism, Vol. 24, Núm. 6, pp. 1322-1341

  6. Social audience and media

    Emerging practices in the age of automated digital journalism: models, languages, and storytelling (Routledge/Taylor & Francis Group), pp. 78-92

  7. Spanish Twitch streamers: Personal influence in a broadcast model akin to television

    Convergence, Vol. 29, Núm. 3, pp. 713-729

2022

  1. Co-creation and Curation of Contents: An Indissoluble Relationship?

    Studies in Big Data (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 227-238

  2. Co-creation and curation of contents: an indissoluble relationship?

    Total journalism: Models, techniques and challenges (Springer Suiza), pp. 227-238

  3. Co-creation in North American and European digital native media: Web, social networks and offline spaces

    Journalism, Vol. 23, Núm. 9, pp. 1955-1974

  4. Competencias y perfil profesional de los gestores de medios sociales en los medios de comunicación: apuesta por la automatización robótica de procesos (RPA)

    Revista Latina de Comunicación Social, Núm. 80

  5. Coproducción de contenido

    Espejo de Monografías de Comunicación Social, Núm. 7, pp. 185-197

  6. Journalists’ Self-Perception of Their Profession in Spain: Analysis of Social and Technological Challenges

    Trípodos, Núm. 52, pp. 111-128

  7. La cocreación como técnica para aumentar el valor de los productos periodísticos

    Estudios sobre el mensaje periodístico, Vol. 28, pp. 703-712

  8. Marketing digital: cuatro parcelas inexcusables para su gestión

    La gestión cultural en la era digital (McGraw-Hill Interamericana de España), pp. 209-224

  9. Mind the Gap! Journalism on Social Media and News Consumption Among Young Audiences

    International Journal of Communication, Vol. 16, pp. 3822-3842

  10. Periodistas polivalentes y periodistas especializados

    Espejo de Monografías de Comunicación Social, Núm. 7, pp. 233-245

  11. Television debates, live-tweeting and social audience

    Digital political communication strategies: multidisciplinary reflections (Palgrave Macmillan Suiza), pp. 155-168

  12. Uso de influencers en el marketing digital de las empresas turísticas españolas

    Cuadernos.Info, Núm. 51, pp. 200-222