Publikationen (24) Publikationen, an denen Forscher/innen teilgenommen haben

2015

  1. A Economía galega: informe 2014

    Instituto Universitario de Estudos e Desenvolvemento de Galicia, IDEGA

  2. A combined approach to access short term changes in economic activity of Portugal and Spain

    Enfoques empresariales de la gestión científica: transferencia de conocimiento a la empresa

  3. Análisis del "engagement" en el trabajo: Determinantes y consecuencias en las empresas españolas asociadas a Redemprendia

    RedEmprendia

  4. Attitudes and reactions of Galician (Spanish) consumers towards the purchase of products from other regions

    Global Business and Economics Review, Vol. 17, Núm. 2, pp. 131-150

  5. Autoevaluaciones clave, significancia de la tarea y compromiso afectivo

    Enfoques empresariales de la gestión científica: transferencia de conocimiento a la empresa

  6. Chaves do êxito do Turismo em Espaço Rural (TER): evidências a partir da lealdade turística na Rede das Aldeias do Xisto

    Revista portuguesa de estudos regionais, Núm. 40, pp. 7-8

  7. Consecuencias de la responsabilidad social corporativa en el ámbito de ventas: propuesta de un modelo teórico

    Enfoques empresariales de la gestión científica: transferencia de conocimiento a la empresa

  8. Consumer ethnocentrism and consumer animosity: Antecedents and consequences

    International Journal of Emerging Markets, Vol. 10, Núm. 1, pp. 73-88

  9. Critical analysis of the sustainable consumption of bitumen in asphalt concrete mixtures made with recycled concrete aggregates from construction and demolition debris

    Polish Journal of Environmental Studies, Vol. 24, Núm. 4, pp. 1757-1763

  10. Early warning models for european banks

    Enfoques empresariales de la gestión científica: transferencia de conocimiento a la empresa

  11. El programa de apoyo tutorial extraordinario: evaluación de una experiencia

    Evaluación de la Calidad de la Investigación y de la Educación Superior: libro de resúmenes XI FECIES

  12. Emotions and salesperson propensity to leave: The effects of emotional intelligence and resilience

    Industrial Marketing Management, Vol. 44, pp. 142-153

  13. Experiencia de la coordinación de curso en el Grado de Administración y Dirección de Empresas

    Evaluación de la Calidad de la Investigación y de la Educación Superior: libro de resúmenes XI FECIES

  14. How and When Does Emotional Intelligence Influence Salesperson Adaptive and Proactive Performance?

    European Management Review, Vol. 12, Núm. 4, pp. 261-274

  15. Organizational Capabilities and Profitability: The Mediating Role of Business Strategy

    SAGE Open, Vol. 5, Núm. 4

  16. Organizational justice and personal initiative, mediating role of affective commitment

    Journal of Service Theory and Practice, Vol. 25, Núm. 6, pp. 854-876

  17. Recent advances in standardizing the reporting of nonfinancial information

    Organizational Change and Global Standardization: Solutions to Standards and Norms Overwhelming Organizations (Taylor and Francis Inc.), pp. 170-185

  18. Servant leadership and ethics: A dyadic examination of supervisor behaviors and salesperson perceptions

    Journal of Personal Selling and Sales Management, Vol. 35, Núm. 2, pp. 108-124

  19. The Impact of Worker’s Age on the Consequences of Occupational Accidents: Empirical Evidence Using Spanish Data

    Journal of Labor Research, Vol. 36, Núm. 2, pp. 129-174

  20. The Influence of Organizational Justice and Job Satisfaction on Organizational Commitment in Portugal’s Hotel Industry

    Cornell Hospitality Quarterly, Vol. 56, Núm. 3, pp. 258-272