Fakultät
Facultade de Administración e Dirección de Empresas
Publikationen (24) Publikationen, an denen Forscher/innen teilgenommen haben
2015
-
A Economía galega: informe 2014
Instituto Universitario de Estudos e Desenvolvemento de Galicia, IDEGA
-
A combined approach to access short term changes in economic activity of Portugal and Spain
Enfoques empresariales de la gestión científica: transferencia de conocimiento a la empresa
-
Análisis del "engagement" en el trabajo: Determinantes y consecuencias en las empresas españolas asociadas a Redemprendia
RedEmprendia
-
Attitudes and reactions of Galician (Spanish) consumers towards the purchase of products from other regions
Global Business and Economics Review, Vol. 17, Núm. 2, pp. 131-150
-
Autoevaluaciones clave, significancia de la tarea y compromiso afectivo
Enfoques empresariales de la gestión científica: transferencia de conocimiento a la empresa
-
Chaves do êxito do Turismo em Espaço Rural (TER): evidências a partir da lealdade turística na Rede das Aldeias do Xisto
Revista portuguesa de estudos regionais, Núm. 40, pp. 7-8
-
Consecuencias de la responsabilidad social corporativa en el ámbito de ventas: propuesta de un modelo teórico
Enfoques empresariales de la gestión científica: transferencia de conocimiento a la empresa
-
Consumer ethnocentrism and consumer animosity: Antecedents and consequences
International Journal of Emerging Markets, Vol. 10, Núm. 1, pp. 73-88
-
Critical analysis of the sustainable consumption of bitumen in asphalt concrete mixtures made with recycled concrete aggregates from construction and demolition debris
Polish Journal of Environmental Studies, Vol. 24, Núm. 4, pp. 1757-1763
-
Early warning models for european banks
Enfoques empresariales de la gestión científica: transferencia de conocimiento a la empresa
-
El programa de apoyo tutorial extraordinario: evaluación de una experiencia
Evaluación de la Calidad de la Investigación y de la Educación Superior: libro de resúmenes XI FECIES
-
Emotions and salesperson propensity to leave: The effects of emotional intelligence and resilience
Industrial Marketing Management, Vol. 44, pp. 142-153
-
Experiencia de la coordinación de curso en el Grado de Administración y Dirección de Empresas
Evaluación de la Calidad de la Investigación y de la Educación Superior: libro de resúmenes XI FECIES
-
How and When Does Emotional Intelligence Influence Salesperson Adaptive and Proactive Performance?
European Management Review, Vol. 12, Núm. 4, pp. 261-274
-
Organizational Capabilities and Profitability: The Mediating Role of Business Strategy
SAGE Open, Vol. 5, Núm. 4
-
Organizational justice and personal initiative, mediating role of affective commitment
Journal of Service Theory and Practice, Vol. 25, Núm. 6, pp. 854-876
-
Recent advances in standardizing the reporting of nonfinancial information
Organizational Change and Global Standardization: Solutions to Standards and Norms Overwhelming Organizations (Taylor and Francis Inc.), pp. 170-185
-
Servant leadership and ethics: A dyadic examination of supervisor behaviors and salesperson perceptions
Journal of Personal Selling and Sales Management, Vol. 35, Núm. 2, pp. 108-124
-
The Impact of Worker’s Age on the Consequences of Occupational Accidents: Empirical Evidence Using Spanish Data
Journal of Labor Research, Vol. 36, Núm. 2, pp. 129-174
-
The Influence of Organizational Justice and Job Satisfaction on Organizational Commitment in Portugal’s Hotel Industry
Cornell Hospitality Quarterly, Vol. 56, Núm. 3, pp. 258-272