Publicacións (159) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a

2013

  1. (Red) conectando a los profesores para el desarrollo de la interculturalidad

    Educación XX1: Revista de la Facultad de Educación, Vol. 16, Núm. 1, pp. 63-83

  2. A avaliación institucional: instrumento de control ou estratexia de mellora?

    Revista galega de educación, Núm. 55, pp. 27-29

  3. A comunicación igualitaria nos plans de igualdade das universidade públicas españolas

    Roles de xénero en tempos de crise

  4. A conciliación no colectivo do persoal docente e investigador da Universidade de Santiago de Compostela. Un estudo a partir da metodoloxía de empregos do tempo

    Roles de xénero en tempos de crise

  5. A educación nos Países Baixos nos anos 30 do século XIX: informes e textos de Ramón de la Sagra

    Sarmiento: Revista Galego-Portuguesa de Historia da Educación, Núm. 17, pp. 213-252

  6. A mejor profesorado, mejor educación. El desafío de una Educación Infantil de calidad

    RELAdEI: revista latinoamericana de educación infantil, Vol. 2, Núm. 1, pp. 47-70

  7. A propósito de cómo analizar las barreras a la inclusión desde la comunidad educativa

    Revista de investigación en educación, Vol. 11, Núm. 3, pp. 172-191

  8. ASSESSMENT OF THE PROVISION OF EMPLOYMENT GUIDANCE IN GALICIA. REVIEW OF THE TECHNICAL STAFF OF EMPLOYMENT SERVICES AND THE USERS

    7TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE (INTED2013)

  9. Adaptación del Programa de Mayores “IV Ciclo Universitario” de la Universidad de Santiago de Compostela (USC) al Espacio Europeo de Educación Superior (EEES)

    XIII Encuentro Estatal de Programas Universitarios para Mayores, 2013: nuevos tiempos, nuevos retos para los Programas Universitarios para Mayores. [Valencia, del 19 al 21 de junio de 2013]

  10. Alfabetización y desarrollo de la competencia mediática en los adolescentes

    Comunicación, Cultura y Esferas de Poder: libro de Actas. XIII Congreso Internacional Ibercom. Santiago de Compostela, 29, 30 e 31 de maio de 2013

  11. Alumnos autóctonos y de origen inmigrante en pisa: variables de rendimiento

    Revista galego-portuguesa de psicoloxía e educación: revista de estudios e investigación en psicología y educación, Vol. 21, pp. 93-110

  12. Ana Lúcia Cunha Fernándes (2012). A construçâo do conhecimento pedagógico: análise comparada de revistas de educaçâo e ensino; Brasil- Portugal, 1880-1930. Lisboa: Fundaçâo Calouste Gulbenkin, 2012, 399 pp. ISBN: 978-972-31-1448-5

    Sarmiento: Revista Galego-Portuguesa de Historia da Educación, Núm. 17, pp. 274-275

  13. António Nóvoa, Francisco Marcelino & Jorge Ramos de Ó (orgs.) (2012). Sergio Niza. Escritos sobre educaçâo. Lisboa: Edições Tinta da China, 2012, 720 pp. ISBN: 978-989-671-127-6

    Sarmiento: Revista Galego-Portuguesa de Historia da Educación, Núm. 17, pp. 287-289

  14. Análise das metas laborais desde a perspectiva de xénero. Vinculación co neosexismo

    Roles de xénero en tempos de crise

  15. Análisis de experiencias de innovación educativa

    Enseñanza & Teaching: Revista interuniversitaria de didáctica, Núm. 31, pp. 45-68

  16. Análisis de la comunicación igualitaria en los planes de igualdad universitarios

    Investigación e Innovación Educativa al Servicio de Instituciones y Comunidades Globales, Plurales y Diversas

  17. Aprender a planificar en la experiencia del practicum: una ocasión para conectar teoría y práctica

    “VI Congreso Internacional de Formación para el Trabajo: Formación para el trabajo en tiempo de crisis. Balance y prospectiva

  18. As diferenzas en rendemento entre alumnado inmigrante e autóctono: Implicacións para a intervención socioeducativa

    Eduga: revista galega do ensino, Núm. 65

  19. Carlos Monarcha e Decio Gatti Júnior (orgs.) (2013). Trajectorias na formaçâo do campo da história da educaçâo brasileira || Geraldo Gonçalves de Lima (2014). Modernidade e Educaçâo no Brasil Republicano Uberlândia: EDUFU, ISBN: 9788570783202 || Uberlândia: EDUFU, 167 pp. ISBN: 9788570783547

    Sarmiento: Revista Galego-Portuguesa de Historia da Educación, Núm. 17, pp. 278-280

  20. Competencias específicas curriculares que ha de adquirir el estudiante del título de grado de maestro.

    Profesorado: Revista de curriculum y formación del profesorado, Vol. 17, Núm. 3, pp. 73-90