Publicacións en colaboración con investigadores/as de Universidade do Minho (10)

2018

  1. How do students perceive and evaluate responses to climate change?

    International Journal of Climate Change: Impacts and Responses, Vol. 10, Núm. 2, pp. 1-19

  2. Motivational profiles in high school students: Differences in behavioural and emotional homework engagement and academic achievement

    International Journal of Psychology, Vol. 53, Núm. 6, pp. 449-457

2014

  1. Diferencias en la implicación en los deberes escolares en función del rendimiento académico en estudiantes de primaria

    International Journal of Developmental and Educational Psychology: INFAD. Revista de Psicología, Vol. 7, Núm. 1, pp. 437-448

  2. Motivación e implicación en los deberes escolares: diferencias en función del rendimiento académico y del curso

    International Journal of Developmental and Educational Psychology: INFAD. Revista de Psicología, Vol. 7, Núm. 1, pp. 425-436

  3. Tareas para casa, rendimiento académico e implicación de padres y profesores

    International Journal of Developmental and Educational Psychology: INFAD. Revista de Psicología, Vol. 7, Núm. 1, pp. 417-424