Publicacións (15) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a

1992

  1. A formiga coxa

    Vigo : Edicións Xerais de Galicia, 1992

  2. Aplicando coñecementos e familiarizándonos cos procesos da ciencia

    Boletín das ciencias, Año 5, Núm. 13, pp. 64-68

  3. Didáctica de las ciencias de la naturaleza: curso de actualización científica y didáctica, ciencias de la naturaleza

    Madrid : Subdirección General de Formación del Profesorado, D.L. 1993

  4. Investigación educativa e práctica da aula: métodos cuantitativos e cualitativos

    Boletín das ciencias, Año 5, Núm. 13, pp. 54-58

  5. Mapas conceptuales y enseñanza de las ciencias sociales

    Aula de innovación educativa, Núm. 8, pp. 31-35

  6. Modo de producción e desenvolvemento urbano en Lugo

    Boletín do Museo Provincial de Lugo, Núm. 5, pp. 91-104

  7. Nace, crece, se reproduce, respira y muere

    Boletín das ciencias, Año 5, Núm. 13, pp. 85-89

  8. O espacio

    Servicio de Publicaciones e Intercambio Científico

  9. Os ríos galegos: morfoloxía e réxime

    Consello da Cultura Galega

  10. Pontevedra en los siglos XII a XV: configuración y desarrollo de una villa marinera en la Galicia medieval

    Fundación Pedro Barrié de la Maza

  11. Sociolingüística e didáctica da lingua en Galicia: aproximación ó pensamento dos futuros profesores de lingua

    Cadernos de lingua, Núm. 6, pp. 125-141

  12. Teoría y práctica del currículo: curso de actualización científica y didáctica, ciencias de la naturaleza

    Madrid : Subdirección General de Formación del Profesorado, D.L. 1992

  13. Thinking about theories or thinking with theories?: A classroom study with natural selection

    International Journal of Science Education, Vol. 14, Núm. 1, pp. 51-61

  14. Transformaciones sociales y relaciones de poder en una Villa de Señorío: Pontevedra, siglos XIV-XV

    Semata: Ciencias sociais e humanidades, Núm. 4, pp. 191-210

  15. ¿Cómo cambian los seres vivos? Una unidad contando con las ideas del alumnado

    Aula de innovación educativa, Núm. 4, pp. 37-40