Publicacións (144) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a

2022

  1. 18. Medios de comunicación públicos e sector audiovisual

    Os tempos son chegados: un balance da Galicia autonómica: 1981-2021 (Parlamento de Galicia), pp. 325-338

  2. 25 años de ciberdemocracia en España: estrategias y actores emergentes. Nuevas formas de comunicación, nativos digitales y actores periféricos

    Thomson Reuters Aranzadi

  3. A coartada perfecta

    Tempos novos: revista mensual de información para o debate, Núm. 302, pp. 4-5

  4. A contracorrente

    Tempos novos: revista mensual de información para o debate, Núm. 300, pp. 4-5

  5. Actualización de las fases del contenido periodístico para dispositivos móviles

    Revista de comunicación, Vol. 21, Núm. 1, pp. 367-387

  6. After the Hype: How Hi-Tech Is Reshaping Journalism

    Studies in Big Data (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 41-52

  7. After the hype: how hi-tech is reshaping journalism

    Total journalism: Models, techniques and challenges (Springer Suiza), pp. 41-52

  8. An Introduction to ‘Total Journalism’

    Studies in Big Data (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 1-9

  9. An introduction to "Total Journalism"

    Total journalism: Models, techniques and challenges (Springer Suiza), pp. 1-9

  10. Análisis de experiencias de fact-checking a nivel internacional: buenas prácticas de verificación de información

    Informes (Departament de Comunicació)

  11. Apelando a la emoción: el sistema de pensiones en el discurso de expertos económicos en la prensa chilena

    Íkala, Vol. 27, Núm. 2, pp. 357-374

  12. Aplicación de la inteligencia artificial en comunicación

    Revista Latina de Comunicación Social, Núm. 80

  13. Artificial intelligence strategies in European public broadcasters: Uses, forecasts and future challenges

    El profesional de la información, Vol. 31, Núm. 5

  14. As pezas do puzzle

    Tempos novos: revista mensual de información para o debate, Núm. 299, pp. 4-5

  15. Audiences First: Professional Profiles, Tools and Strategies of Digital Newsrooms to Connect with the Public

    Studies in Big Data (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 211-226

  16. Audiences first: professional profiles, tools and strategies of digital newsrooms to connect with the public

    Total journalism: Models, techniques and challenges (Springer Suiza), pp. 211-226

  17. Audios do poder escuro

    Tempos novos: revista mensual de información para o debate, Núm. 303, pp. 4-5

  18. Back to Fukushima: Perceptions and effects of an immersive journalism story

    El profesional de la información, Vol. 31, Núm. 1

  19. Big Data and Disinformation: Algorithm Mapping for Fact Checking and Artificial Intelligence

    Studies in Big Data (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 123-135

  20. Big Data and disinformation: algorithm mapping for fact checking and artificial intelligence

    Total journalism: Models, techniques and challenges (Springer Suiza), pp. 123-135