Publicacións nas que colabora con Sabela Direito Rebollal (27)

2021

  1. El panorama cambiante de los sistemas de medición de audiencias

    Espejo de Monografías de Comunicación Social, Núm. 3, pp. 201-223

2020

  1. Convenciones y disrupciones en la cobertura de los eventos políticos en la TV lineal y social. Análisis de la noche de las elecciones del 26M de 2019

    El profesional de la información, Vol. 29, Núm. 2

  2. From Meta-Journalism and Post-Journalism to Total Journalism

    Studies in Big Data (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 199-207

  3. From Meta-Journalism and Post-Journalism to Total Journalism

    Journalistic Metamorphosis: Media Transformation in the Digital Age (Springer Suiza), pp. 199-207

  4. Journalistic Metamorphosis: Media Transformation in the Digital Age

    Springer Suiza

  5. Preface

    Studies in Big Data

  6. Social Media Guidelines for Journalists in European Public Service Media

    Studies in Big Data (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 129-141

  7. Social Media Guidelines for Journalists in European Public Service Media

    Journalistic Metamorphosis: Media Transformation in the Digital Age (Springer Suiza), pp. 129-141

2019

  1. Ephemeral Journalism: News Distribution Through Instagram Stories

    Social Media and Society, Vol. 5, Núm. 4

  2. Programming Strategies in European Public Service Broadcasters

    Communication: Innovation & Quality (Springer Suiza), pp. 57-71

  3. Programming strategies in European public service broadcasters

    Studies in Systems, Decision and Control (Springer International Publishing), pp. 57-71

2018

  1. Audiencias crossmedia: nuevas métricas y perfiles profesionales en los medios españoles

    El profesional de la información, Vol. 27, Núm. 4, pp. 793-800

  2. El "cambio de ola" en la investigación de audiencias: efectos en la planificación estratégica de los medios

    Periodismo con futuro (Media XXI), pp. 72-87

  3. Hacia el "Total view" y la medición integrada: la televisión pública y su conexión con la audiencia

    La comunicación en la nueva sociedad digital (Universidad de Los Andes (ULA) Venezuela), pp. 245-258

  4. The shift of focus in audience research: The impact in media strategic planning

    Journalism with a future (Media XXI), pp. 75-90

2017

  1. Docencia universitaria 2.0. Efectos de la Web 2.0 en la docencia universitaria como objeto de estudio de las revistas españolas de comunicación

    Revista Latina de Comunicación Social, Núm. 72, pp. 1300-1316

  2. Television and Social Networks: An Analysis of the Influence of Live-Tweeting in the Social Audiences

    Recent advances in information systems and technologies (Springer International Publishing AG), pp. 111-120

  3. Television and social networks: An analysis of the influence of live-tweeting in the social audiences

    Advances in Intelligent Systems and Computing

  4. Uses and Trends of Social Networks by Public Service Media in Europe

    Recent advances in information systems and technologies (Springer International Publishing AG), pp. 101-110

  5. Uses and trends of social networks by public service media in Europe

    Advances in Intelligent Systems and Computing