Publicacións nas que colabora con Silvia Roca Baamonde (12)

2021

  1. A representación do pobo galego a través da creación de personaxes de ficción das longametraxes cinematográficas

    A representación do pobo galego a través da creación de personaxes de ficción das longametraxes cinematográficas

2019

  1. The tragedy in abeyance of Cándida. Emigration and assimilation in the cinema of Niní Marshall

    Quintana: revista de estudios do Departamento de Historia da Arte, Núm. 18, pp. 267-278

2016

  1. Cines nacionales y lenguas no hegemónicas.: La invisibilidad del gallego frente a las políticas de diversidad cultural

    CIC: Cuadernos de información y comunicación, Núm. 21, pp. 157-177

  2. O sucesso dos cinemas menores: baixo orçamento e alternativas cinematográficas no Brasil e na Galiza

    Eptic online: revista electronica internacional de economia política da informaçao, da comuniçao e da cultura, Vol. 18, Núm. 2, pp. 125-141

2015

  1. Versión orixinal galega: Produción e distribución do cine en linguas minorizadas no contexto dixital

    eDCINEMA: Cara o Espazo Dixital Europeo: O papel das cinematografías pequenas en versión orixinal (Grupo de Estudos Audiovisuais (GEA)), pp. 77-111

  2. eDCINEMA: Cara o Espazo Dixital Europeo: O papel das cinematografías pequenas en versión orixinal

    Grupo de Estudos Audiovisuais (GEA)

2013

  1. Innovación en instrumental online con destino a investigaciones polietápicas, multisoporte, cooperativas y multicéntricas en el ámbito de la circulación de las pequeñas cinematográficas en el espacio digital global

    Investigar la Comunicación hoy. Revisión de políticas científicas y aportaciones metodológicas: Simposio Internacional sobre Política Científica en Comunicación

2010

  1. Lusofonía, interactividad e interculturalidad: La detección de barreras en la circulación de producciones del audiovisual gallego

    La Comunicación Social, en estado crítico. Entre el mercado y la comunicación para la libertad: actas del II Congreso Internacional Latina de Comunicación Social

  2. Plastic-made eyes. Un modelo de coproducción cinematográfica digital para universidades europeas

    Comunicación y desarrollo en la era digital: congreso AE-IC. 3, 4 y 5 de febrero de 2010