Publicacións nas que colabora con XOSE LOPEZ GARCIA (52)

2022

  1. An Introduction to ‘Total Journalism’

    Studies in Big Data (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 1-9

  2. An introduction to "Total Journalism"

    Total journalism: Models, techniques and challenges (Springer Suiza), pp. 1-9

  3. Blurring Boundaries Between Journalists and TikTokers: Journalistic Role Performance on TikTok

    Media and Communication, Vol. 10, Núm. 1, pp. 146-156

  4. Emerging Journalisms: From Intuition to Prediction and the Constructive Approach

    Studies in Big Data (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 97-105

  5. Emerging journalisms: from intuition to prediction and the constructive approach

    Total journalism: Models, techniques and challenges (Springer Suiza), pp. 97-105

  6. Journalism, politics and citizenship: Keys to a new relationship from Spain

    Revista Latina de Comunicación Social, Núm. 80

  7. Journalists’ Self-Perception of Their Profession in Spain: Analysis of Social and Technological Challenges

    Trípodos, Núm. 52, pp. 111-128

  8. Let’s dance the news! How the news media are adapting to the logic of TikTok

    Journalism, Vol. 23, Núm. 8, pp. 1717-1735

  9. Political journalism in digital native media

    Digital political communication strategies: multidisciplinary reflections (Palgrave Macmillan Suiza), pp. 59-74

  10. Total journalism: Models, techniques and challenges

    Springer Suiza

2021

  1. El «salto adelante» de las narrativas digitales en la segunda década del siglo XXI

    Espejo de Monografías de Comunicación Social, Núm. 3, pp. 141-162

  2. Estructura y dinámica de un ecosistema comunicativo joven: Introducción

    Espejo de Monografías de Comunicación Social, Núm. 3, pp. 11-21

  3. La ciudadanía y los medios de comunicación nativos digitales

    Ciberciudadanía: retos en la democracia digitalizada (Comunicación Social Ediciones y Publicaciones), pp. 105-136

  4. Percepción social del periodismo en España

    adComunica: revista científica de estrategias, tendencias e innovación en comunicación, Núm. 22, pp. 191-210