Fachbereich: Departamento de Historia

Fakultät: Facultade de Xeografía e Historia

Interuniversitäres Forschungszentrum: Centro de Investigación Interuniversitario das Paisaxes Atlánticas Culturais (CISPAC)

Bereich: Zeitgeschichte

Forschungsgruppe: Historia agraria e política do mundo rural. Séculos XIX e XX

Email: lourenzo.fernandez@usc.es

Persönliche Website: https://histagra.usc.es/es/persoas/1/lourenzo-fernandez-p...

Doktor von der Universidade de Santiago de Compostela mit der Dissertation A renovación tecnolóxica da agricultura galega, 1850-1939 estado, sociedade e innovación nunha economía campesiña 1990. unter der Leitung von Dr. Ramón Villares Paz.

Lourenzo Fernández Prieto é catedrático de Historia Contemporánea da Universidade de Santiago de Compostrela. Foi profesor visitante nas universidades de London (1991), Cork (1999), CUNY (2013) e Princeton (2015). Investiga sobre: Sociedade rural do século XX: cambio tecnolóxico e social; mundo rural no franquismo; guerra civil e políticas de memoria. Entre as súas 185 publicacións, algunhas recentes: con Soto Fernández, D. (2010): “El Atlántico no es el Mediterráneo: El mismo estado, otros paisajes… ¿los mismos campesinos?”, Garrabou, R., Sombras de progreso, Crítica; (2011): “Interpreting Galician History: The Recent Construction of an Unknown Past”, Hooper, K. e Puga, M. (eds.), Contemporary Galician Studies. Between the Local and the Global, NYC, MLAA; (2014): con Aurora Artiaga. Otras miradas sobre golpe, guerra y dictadura, Catarata; con M. Cabo & J, Pan-Montojo, Agriculture in the Age of Fascism. Authoritarian Technocracy and Rural Modernization, 1922-1945, Brepols; (2018): Historia de la Guerra civil contada por dos hermanas. Comares; con A. Miguez, Golpistas e Verdugos de 1936, Galaxia, (2020): con D. Lanero: Leche y lecheras en el siglo XX. De la fusión innovadora orgánica a la Revolución Verde, PUZ; con Alba Díaz (2021), Senderos de la Historia. Miradas y actores en medio siglo de historia rural, Comares; “Agrarismo de mulleres…” VV.AA. Á volta do tempo. Xerais. Orientou 19 teses de doutoramento; dirixiu 21 proxectos de investigación competitivos e 19 convenios. Ata o ano 2021 foi director do Departamento de Historia e director da Cátedra Juana de Vega. Actualmente é Director Cientifico Comisario do CISPAC é Vicepresidente da SEHA (Society for Agrarian History Studies)