Publications by the researcher in collaboration with SARA PEREZ SEIJO (13)

2020

  1. Accepting the Digital Challenge: Business Models and Audience Participation in Online Native Media

    Journalism and Media, Vol. 1, Núm. 1, pp. 78-91

  2. Information visualization in the era of innovative journalism

    Taylor and Francis, pp. 1-174

  3. Introduction

    Information Visualization in The Era of Innovative Journalism

  4. Introduction

    Information visualization in the era of innovative journalism (Routledge/Taylor & Francis Group), pp. 1-9

2019

  1. Diez años de investigación en las principales revistas científicas de comunicación. Tendencias y temáticas en las publicaciones de mayor impacto en JCR y SJR.

    adComunica: revista científica de estrategias, tendencias e innovación en comunicación, Núm. 18, pp. 245-270

  2. La integración de la visualización de la información en los reportajes en vídeo 360º

    Comunicación emergente: libro de resúmenes del IV Congreso Internacional Comunicación y Pensamiento

  3. Periodismo inmersivo y dispositivos móviles

    Comunicación móvil (Editorial UOC), pp. 97-115

  4. Verification initiatives in the scenario of misinformation: Actants for integrated plans with multi-level strategies

    Brazilian Journalism Research, Vol. 15, Núm. 3, pp. 614-635