Bereich: Chemietechnik

Forschungsgruppe: Biotecnoloxía Ambiental

Email: alba.pedrouso@usc.es

Persönliche Website: https://biogroup.usc.es/users/alba-pedrouso

Doktorin von der Universidade de Santiago de Compostela mit der Dissertation Assessment of the nitritation and anammox processes for mainstream wastewater treatment 2019. unter der Leitung von Dr. Anuska Mosquera Corral, Dr. Ángeles Val del río, Dr. Ramón Méndez Pampín.

Alba Pedrouso obtivo o título de Enxeñeira Quimica na Universidade de Santiago de Compostela no 2013 e o de Master en Enxeñaría Química e Bioprocesos en 2014. Dende entón, a súa investigación está centrada no desenvolvemento e optimización de tecnoloxías innovadoras e bioprocesos avanzados para a súa implementación nas estacións depuradoras de aguas residuais, facendoas económica e medioambientalmente máis sostibles. En Decembro 2019, Alba defendeu a súa tese doutoral en Enxeñaría Química e Medioambiental titulada "Avaliación dos procesos de nitritación e anammox para o tratamento da liña principal de augas residuais". Máis tarde, Alba traballou como PhD project Manager no centro tecnolóxico Cetaqua durante un ano e medio. Neste tempo, centrouse na recuperación de productos de valor engadido a partir de subproductos agroalimentarios e na eliminación biolóxica de nutrientes das augas residuais, con proxectos tanto a escala piloto como real. Así, Alba ten experiencia operando diferentes tipos de bioreactores con biomasas en estados de agregación diferenciados así como no escalado de bioprocesos. En Xullo 2021, Alba voltou ao Biogroup como investigadora posdoctoral cun contrado da Xunta de Galicia para traballar na recuperación de recursos a partir de augas residuais mediante a producción de ácidos graxos a partir de residuos complexos. Ademáis, Alba segue a traballar no desenvolvemento de procesos eficientes para a eliminación autotrófa de nitróxeno.