Publicacións en colaboración con investigadores/as de Universidade de Vigo (14)

2019

  1. Linking wine culture, identity,tourism and rural development in a denomination of origin territory (NW of Spain)

    Cuadernos de turismo, Núm. 44, pp. 93-110

  2. Patrimonio del agua, paisaje cultural y turismo en el corredor fluvial del río Sil

    Perspectivas del agua Investigación, gestión y valores del agua en el mundo actual (Universidade de Vigo), pp. 141-148

2017

  1. Adaptive strategies for inland touristic destinations (Sil Canyon, Galicia, Nw Spain)

    Cuadernos de turismo, Núm. 40, pp. 203-224

  2. Analysis of the sustainability of the cluster and the territorial resilience of the region and the tourist destination

    TURISMO DE INTERIOR EN ESPANA: PRODUCTOS Y DINAMICAS TERRITORIALES (PUBLICACIONES UNIV VALENCIA), pp. 207-267

  3. Characteristics of the territories under study

    TURISMO DE INTERIOR EN ESPANA: PRODUCTOS Y DINAMICAS TERRITORIALES (PUBLICACIONES UNIV VALENCIA), pp. 79-206

  4. Conceptual framework

    TURISMO DE INTERIOR EN ESPANA: PRODUCTOS Y DINAMICAS TERRITORIALES (PUBLICACIONES UNIV VALENCIA), pp. 37-59

2014

  1. Conceptual framework

    TURISMO DE INTERIOR: RENOVARSE O MORIR: ESTRATEGIAS Y PRODUCTOS EN CATALUNYA, GALICIA Y MURCIA (PUBLICACIONES UNIV VALENCIA), pp. 19-38

  2. DAFO diagnosis of the territories

    TURISMO DE INTERIOR: RENOVARSE O MORIR: ESTRATEGIAS Y PRODUCTOS EN CATALUNYA, GALICIA Y MURCIA (PUBLICACIONES UNIV VALENCIA), pp. 199-215

  3. Indoor tourism: renew or die. Strategies and products in Catalonia Conclusions

    TURISMO DE INTERIOR: RENOVARSE O MORIR: ESTRATEGIAS Y PRODUCTOS EN CATALUNYA, GALICIA Y MURCIA

  4. Indoor tourism: renew or die. Strategies and products in Catalonia Introduction

    TURISMO DE INTERIOR: RENOVARSE O MORIR: ESTRATEGIAS Y PRODUCTOS EN CATALUNYA, GALICIA Y MURCIA

  5. The results of the empirical study

    TURISMO DE INTERIOR: RENOVARSE O MORIR: ESTRATEGIAS Y PRODUCTOS EN CATALUNYA, GALICIA Y MURCIA (PUBLICACIONES UNIV VALENCIA), pp. 97-197

  6. The territories of study

    TURISMO DE INTERIOR: RENOVARSE O MORIR: ESTRATEGIAS Y PRODUCTOS EN CATALUNYA, GALICIA Y MURCIA (PUBLICACIONES UNIV VALENCIA), pp. 53-95

  7. The used methodology

    TURISMO DE INTERIOR: RENOVARSE O MORIR: ESTRATEGIAS Y PRODUCTOS EN CATALUNYA, GALICIA Y MURCIA (PUBLICACIONES UNIV VALENCIA), pp. 39-51