Publicacións en colaboración con investigadores/as de Universidad de Cantabria (14)

2023

  1. Teacher growth in exploiting mathematics competencies through STEAM projects

    ZDM - Mathematics Education, Vol. 55, Núm. 7, pp. 1283-1297

2021

  1. An attempt to evaluate STEAM project-based instruction from a school mathematics perspective

    ZDM - Mathematics Education, Vol. 53, Núm. 5, pp. 1137-1148

  2. DO PRE-SERVICE TEACHERS ATTAIN THE EVALUATION STANDARDS OF COMPULSORY EDUCATION?

    Proceedings of the International Group for the Psychology of Mathematics Education

  3. Proyectos STEAM con formato KIKS para el desarrollo de competencias clave

    Comunicar: Revista Científica de Comunicación y Educación, Núm. 66, pp. 33-43

  4. The chimera of the competency-based approach to teaching mathematics: a study of carpentry purchases for home projects

    Educational Studies in Mathematics, Vol. 107, Núm. 2, pp. 339-357

2018

  1. Análisis epistémico y cognitivo de una tarea de visualización en el espacio bidimensional

    REDIMAT, Vol. 7, Núm. 3, pp. 251-279

  2. Truncamiento de los vértices de un cubo

    Uno: Revista de didáctica de las matematicas, Núm. 80, pp. 27-34

2017

  1. La robótica en el aprendizaje de conceptos geométricos en educación primaria

    Boletín das ciencias, Año 30, Núm. 84, pp. 103-104