
SEPA-interea
Pedagoxía Social e Educación Ambiental
Publicacións (7) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a
filter_list
General Arts and Humanities
2015
-
Agustín Escolano Benito : La España cubista de Luis Bello. Visiones desde la escuela. Valladolid: Ediciones de la Universidad e UNED,2014, 240 pp. ISBN: 978-84-8448-807-1
Sarmiento: Revista Galego-Portuguesa de Historia da Educación, Núm. 18, pp. 264-266
-
Antonio F. Canales Serrano & Amparo Gómez Rodríguez (Eds.) La larga noche de la educación española. El sistema educativo español en la postguerra. Madrid: Biblioteca Nueva, 2015, 296 pp. ISBN: 978-84-1609-568-1
Sarmiento: Revista Galego-Portuguesa de Historia da Educación, Núm. 18, pp. 261-262
-
Justino Magalhães : Da cadeira ao banco. Escola e modernização (Séculos XVIII-XX). Lisboa: Universidade de Lisboa/Instituto de Educação, 2010, 644 pp. ISBN:978-98-9827-210-2
Sarmiento: Revista Galego-Portuguesa de Historia da Educación, Núm. 18, pp. 283-285
2013
-
Ana Lúcia Cunha Fernándes (2012). A construçâo do conhecimento pedagógico: análise comparada de revistas de educaçâo e ensino; Brasil- Portugal, 1880-1930. Lisboa: Fundaçâo Calouste Gulbenkin, 2012, 399 pp. ISBN: 978-972-31-1448-5
Sarmiento: Revista Galego-Portuguesa de Historia da Educación, Núm. 17, pp. 274-275
-
María del Mar Pozo Andrés (2013). Justa Freire o la pasión de educar. Biografía de una maestra atrapada en la historia de España (1896-1965). Barcelona: Octaedro, 2013, 350 pp. ISBN: 978-84-9921-414-6
Sarmiento: Revista Galego-Portuguesa de Historia da Educación, Núm. 17, pp. 290-292
2012
-
Concepción Varela Orol (2012). Crebas e naufraxios. A Biblioteca do Colexio de Fonseca nos séculos XVIII e XIX. A Coruña: Servizo de Publicacións da Universidade da Coruña, 2012, 311 pp. ISBN: 978-84-9749-516-5
Sarmiento: Revista Galego-Portuguesa de Historia da Educación, Núm. 16, pp. 228-229
-
Leoncio López-Ocón, Santiago Aragón & Mariano Pedrazuela (eds.) (2012). Aulas con memoria. Ciencia, educación y patrimonio en los institutos históricos de Madrid (1837-1936).Madrid: Comunidad de Madrid, 2012, 355 pp. ISBN: 978-84-9744-131-5
Sarmiento: Revista Galego-Portuguesa de Historia da Educación, Núm. 16, pp. 216-217